🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25455.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

شاهکار تازه تکنولوژی دیپ فیک: تمجید بوریس جانسون از رقیب انتخاباتی اش [تماشا کنید]

روز گذشته تلویزیون انگلستان در اقدامی عجیب ویدیوی دیپ فیکی از بوریس جانسون نخست وزیر این کشور را منتشر کرد که در آن، آقای جانسون جرمی کوربین رقیب انتخاباتی خود از حزب کار را تایید ...

روز گذشته تلویزیون انگلستان در اقدامی عجیب ویدیوی دیپ فیکی از بوریس جانسون نخست وزیر این کشور را منتشر کرد که در آن، آقای جانسون جرمی کوربین رقیب انتخاباتی خود از حزب کار را تایید می کند.

این ویدیو که به طرز عجیبی هم واقعی به نظر می رسید توسط اتاق فکر Future Advocacy تهیه شده بود و بوریس جانسون را نشان می داد که به رای دهندگان بریتانیایی توصیه می کرد به - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - رقیب «ارزشمندش» جرمی کوربین رای دهند.

در ویدیوی دیپ فیک دیگری که آن نیز توسط Future Advocacy تولید شده بود، جرمی کوربین از بوریس جانسون حمایت می کرد و از خواست قلبی اش برای ادامه فعالیت جانسون به عنوان نخست وزیر انگلستان سخن می گفت.

زیرنویس این ویدیوها با کمک فیلم های موجود از این دو شخصیت تهیه شده بود که بعدها به صورت دیجیتالی تغییر داده شده بودند تا حرکات دهان آنها مطابق با صحبت هایشان عوض شود.

پیشتر کارشناسان مربوطه هشدار داده بودند که تکنولوژی دیپ فیک - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - می تواند به مشکلی بزرگ در انتخابات آتی آمریکا بدل شود و حالا به نظر می رسد که این فناوری انتخابات در دیگر کشورها را نیز تهدید می کند.

جالب است بدانید که - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - طبق گفته - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - جان ویلاسنور از اساتید امنیت سایبری و هوش مصنوعی دانشگاه کالیفرنیا - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - ویدیوهای دیپ فیک توسط هر فردی قابل ساختن هستند و برای این منظور صرفا به یک کامپیوتر نیاز است و دسترسی به اینترنت.

او اضافه کرد که این ویدیوها ابزارهایی تازه و قدرتمند در دستان افرادی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - هستند که شاید بخواهند اطلاعات نادرست را با هدف تاثیر گذاری روی انتخابات در جوامع منتشر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone