🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  2. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25465.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

درمان افسردگی و دردهای مزمن با تزریق الکترودهای نرم آسان‌تر می‌شود

محققان روش جدیدی ابداع کرده اند که می توان به کمک آن طیف گسترده ای از بیماری ها از جمله دردهای مزمن، صرع یا افسردگی را درمان کرد. در این روش با تزریق الکترود نرم ...

محققان روش جدیدی ابداع کرده اند که می توان - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - به کمک آن طیف گسترده ای از بیماری ها از جمله دردهای مزمن، صرع یا افسردگی را درمان کرد. در این روش با تزریق الکترود نرم به بدن، عصب مورد - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - نظر تحریک می شود.

این روش درمانی «اینجکترود» (injectrode) نامگذاری شده و توسط مهندسین پزشکی دانشگاه ویسکانسین-مدیسون آمریکا توسعه یافته است. در این رویکرد به کمک مایعی سیلیکونی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - که شبیه به چسب جراحی بوده و به کمک ذرات نانو رسانا شده، - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - الکترودها وارد بدن می شوند.

پس از تزریق الکترودها در اطراف عصب مورد نظر، سیلیکون به یک ماده انعطاف پذیر، کشسان و تقریباً شبیه به بافت بیولوژیکی تغییر ماهیت می دهد. این ماده برخلاف الکترودهای معمولی که سخت و شکننده - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - هستند، می تواند مطابق با حرکات بدن حرکت کرده یا کش بیاید.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران

در این روش قسمت اعظم الکترود در عمق بدن و اطراف عصب قرار می گیرد و مقداری از سیلیکون نیز زیر پوست قرار گرفته و دو قسمت را با رشته باریک و عایق بندی شده متصل می کند. سپس می توان با دستگاه تحریک الکتریکی عصب از راه پوست (TENS) که از - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - فروشگاه ها قابل خریداری است، عصب را از طریق پوست تحریک کرد.

در روش سنتی، جریان الکتریکی به الکترودهای - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - سخت ارسال می شود که هزینه بر و - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - پیچیده بوده و منبع انرژی باید درون بدن کار گذاشته شود.

محققان تاکنون به کمک روش - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - جدید توانسته اند با تحریک عصب واگ (Vagus nerve) در خوک ها، در - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - ضربان قلب آنها تغییراتی ایجاد کنند. پزشکان تحریک این عصب را با درمان مشکلات قلبی و فشار خون مرتبط دانسته اند.

این تکنولوژی در حال پشت سر گذاشتن آزمایشات سازمان غذا و داروی آمریکا بوده و محققان امیدوارند سرانجام - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - آن را روی انسان نیز آزمایش کنند.

مقاله محققان در این رابطه در ژورنال Advanced Healthcare Materials منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone