🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  4. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25451.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Safe؛ نمره امنیت گوشی شما چند است؟

امنیت گوشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به حدی که بهتر است همیشه حواسمان به برخی از تنظیمات و دسترسی‌های موجود در آن باشد. با افزایش شمار اپلیکیشن‌ها و نیاز افراد به نصب نرم ...

امنیت گوشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به حدی که بهتر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - است همیشه حواسمان به برخی از تنظیمات و دسترسی‌های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - موجود در آن باشد. با افزایش شمار اپلیکیشن‌ها و نیاز افراد به نصب نرم افزار‌های مختلف، موضوع امنیت اهمیت تازه‌ای پیدا کرده و از طرفی بررسی همه شرایط گوشی برای اطمینان از بالا بودن امنیت گوشی و اطلاعات ذخیره شده در آن کار دشواری است. حالا اپلیکیشن Safe تلاش کرده تا بررسی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - این موضوع را برای کاربران ساده‌تر از همیشه کند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی نرم افزاری تحت عنوان Safe بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید کیفیت امنیت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - گوشی اندرویدی خود را متوجه شوید. نرم افزار یاد شده یک آنتی ویروس نیست و تنها به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید کدام ویژگی‌های گوشی با فعال بودنشان می‌توانند سطح امنیت تلفن هوشمند شما را پایین بیاورند. اگر به دنبال بررسی امنیت گوشی خود هستید، این مطلب را از دست ندهید.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان

اپلیکیشن Safe نام خود را از مخفف واژه‌های Safe Assessment Framework for Everyone به معنای «چارچوب ارزیابی همگانی» گرفته - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - و هدف آن امکان بررسی ساده کیفیت امنیت گوشی‌های هوشمند است. تنها کافیست این نرم افزار را نصب کنید تا متوجه شوید که فعال بودن کدام ویژگی‌های گوشی امنیت آن را به خطر انداخته است.

نرم افزار Safe میزان کیفیت امنیت گوشی شما را پس از بررسی نمره دهی می‌کند. این نمره همراه با یک رنگ خاص نمایش داده می‌شود که به اگر سبز باشد به معنای امنیت خوب و اگر قرمز باشد به معنای امنیت بسیار پایین گوشی شما خواهد بود. همانطور که گفتیم بررسی همه تنظیمات برای بالا بردن امنیت گوشی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - زمان بر است و گاهی فراموش می‌کنیم که کدام یک از آن‌ها را قبلا تغییر داده بودیم.

نرم افزار Safe پس از بررسی اپلیکیشن‌ها و تنظیمات اعمال شده در سیستم عامل، نمره گذاری روی گوشی را در چند بخش متفاوت انجام می‌دهد و در نهایت نمره نهایی امنیت گوشی شما را نمایش خواهد داد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان

تعداد بخش‌های یاد شده چهار تا هستند: نمره سیستم عامل، اپلیکیشن، اتصالات و اینترنت و در نهایت تنظیمات. نمره‌دهی به بخش سیستم عامل با تحلیل سیستم نصب شده روی گوشی انجام می‌شود. این که آخرین آپدیت‌ها را دارد و یا این که آخرین پچ امنیتی روی سیستم عامل نصب شده یا خیر. پس از دریافت نمره می‌توانید بخش مربوطه را اجرا کنید تا همه مواردی که گوشی را به خطر می‌اندازند را مشاهده نمایید.

بخش بعدی مربوط به اپلیکیشن‌هاست. نمره دهی به بخش یاد شده با توجه به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - دسترسی‌هایی که هرکدام از نرم افزار‌های نصب شده در اختیار دارند انجام می‌شود. Safe با بررسی همه اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی تلاش می‌کند تحلیلی مناسب داشته باشد و در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - صورتی که اپلیکشنی خاص دسترسی‌های بی موردی در اختیارش قرار گرفته باشد نمره این بخش کاهش پیدا می‌کند.

بخش سوم مربوط به اینترنت و اتصالات گوشیست. نمره‌دهی به این بخش با تحلیل وضعیت اینترنت و نوع متصل شدن گوشی به روتر انجام می‌شود. همچنین هر نوع اتصال دیگر مثل NFC، بلوتوث و غیره در این بخش تحلیل و بررسی خواهند شد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان

بخش نهایی نمره‌ دهی به تنظیمات است. بسیاری از گزینه‌ها در بخش تنظیمات گوگل برخی دسترسی‌های نه چندان مناسب را در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - اختیار برخی اپلیکیشن‌ها و حتی مهاجمین قرار می‌دهد. اپلیکیشن Safe با تحلیل وضعیت ویژگی‌های موجود در تنظیمات و تغییراتی که اعمال کرده‌اید کیفیت امنیت گوشی را می‌سنجد و با یک نمره آن را به اطلاعاتان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - می‌رساند.

بعد از دریافت نمره کاربران می‌توانند با وارد شدن به هر بخش در جریان جزئیات امنیت گوشی خود قرار بگیرند. با ورود به هر بخش، همه موارد مثبت و منفی که روی امنیت گوشی تاثیر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - گذار هستند نمایش داده خواهند شد. با زدن روی هرکدام از موارد می‌توانید جزئیات بیشتری راجع به آن‌ها مطالعه کنید و ببینید که به چه دلیل ممکن است روی امنیت گوشی شما تاثیرگذار باشند.

شما می‌توانید موارد مثبت و منفی یاد شده را مرتب کنید تا به راحتی همه موارد را به صورت مجزا مشاهده نمایید. همچنین یکی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - از مزیت‌های قابل توجه اپلیکیشن Safe این است که با ورود به هر کدام از مواردی که تاثیری منفی روی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - امنیت گوشی شما گذاشته است، می‌توانید مراحل رفع مشکل را مطالعه کنید و با انجام توصیه‌های گفته شده در آن بخش، امنیت تلفن هوشمند خود را بالا ببرید.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان

نرم افزار Safe در حال حاضر در گوگل پلی در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است و می‌توانید با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - دانلود آن امنیت گوشی خود را بسنجید. یکی از مزیت‌های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - بسیار خوب این اپلیکیشن عدم نمایش تبلیغات و کاملا رایگان بودن آن است. با استفاده از Safe می‌توانید از کیفیت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - امنیت گوشی خود مطمئن شوید و با بررسی مواردی که روی این موضوع مهم تاثیر می‌گذارد، با اطمینان بیشتری از تلفن هوشمند خود استفاده کنید.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن یاد شده فقط برای سیستم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - عامل اندروید عرضه شده و هنوز خبری از نسخه iOS آن نیست و بعید است که این نسخه به اپ استور بیاید. از آنجایی که نرم افزار یاد شده به طور مستقیم با موارد سیستمی اندروید سر و کار دارد، احتمالا به این زودی‌ها نباید منتظر نسخه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - iOS آن باشیم.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان

SAFE

سازنده: Lucideus قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.8 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone