🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  3. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  4. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25453.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اولین عمل جراحی آنوریسم مغز به کمک ربات انجام شد

پزشکان کانادایی برای نخستین بار در جراحی عصبی عروقی از ربات استفاده کرده اند که دریچه جدیدی را به روی عمل های جراحی از راه دور باز می کند. علیرغم بکارگیری ربات ها در جراحی‌های مختلف، ...

پزشکان کانادایی برای نخستین بار در جراحی عصبی عروقی از ربات استفاده کرده اند که دریچه جدیدی را به روی عمل های جراحی از راه دور باز می کند.

علیرغم بکارگیری ربات ها در جراحی‌های مختلف، مغز یکی از بخش های خطرناک برای این ابزارها تلقی می شد، حالا اما با توسعه یک دستیار رباتیک انجام این عمل ها ساده تر از قبل خواهد بود. تیمی از جراحان مغز و اعصاب بیمارستان تورنتو برای نخستین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - بار در یک عمل نیمه تهاجمی عصبی عروقی از دستیاری رباتیک استفاده کرده اند که ۱.۲ میلیون دلار قیمت دارد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ساری استان مازندران

این عمل به سرپرستی دکتر «ویتور مندز پریرا» و روی بیماری انجام شد که از آنوریسم شدید رنج می برد؛ بیماری کشنده ای که در آن رگ های خونی مغز متورم می شوند. در این عمل پیچیده جراحان برشی کوچک را در بدن ایجاد کرده و با استفاده از بازویی رباتیک کاتتری را به سوی مغز - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - فرستاده اند. این ربات به جراحان اجازه داد با دقتی کمتر از میلی متر شبکه ای از سیم پیچ های فلزی را در اطراف آنوریسم تعبیه کرده و آنرا مسدود کنند. دکتر مندز پریرا درباره مزایای این ربات پزشکی می گوید:

این ماشین کاری را انجام می دهد که ما با چهار - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - دست می کنیم. ربات ها در دیگر حوزه های پزشکی به کار برده شده اند اما برای نخستین بار در این زمینه از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - آنها استفاده کردیم.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ساری استان مازندران
سیم پیچ دور رگ ها

طراحی ربات توسط یکی از زیر مجموعه های زیمنس به نام Corindus انجام شده است. مارک تولاند، مدیرعامل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - کمپانی درباره برنامه های آتی کمپانی می گوید:

توسعه این ربات پزشکی برای کمک به انجام عمل نیمه تهاجمی عصبی عروقی نخستین گام در راستای رسیدن به هدف نهایی است. هدف اصلی ما فراهم کردن امکان دسترسی بیماران به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - زبده ترین متخصصان دنیای پزشکی فارغ از مکان جغرافیایی آن ها است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone