تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32861.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هکرها در هفته گذشته ۲۰۰ هزار روتر را به اسکریپت ارزکاوی آلوده کرده اند

کاربران برزیلی هدف حمله استخراج ارز مجازی سنگینی قرار گرفته اند که صدها هزار روتر را در این کشور درگیر کرده است. این حمله که هنوز هم پایان نیافته به صورت ویژه روترهای میکروتیک را ...

کاربران برزیلی هدف حمله استخراج ارز مجازی سنگینی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قرار گرفته اند که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - صدها هزار روتر را - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در این کشور درگیر کرده است.

این حمله که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هنوز هم پایان نیافته به صورت ویژه روترهای میکروتیک را هدف قرار داده و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بات نتی متشکل از ۲۰۰ هزار روتر را برای استخراج XMR شکل داده است. مهاجمان سایبری از طریق کدهای مخرب دستگاه ها را - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آلوده کرده و به صورت مخفیانه کیت جاوا اسکریپت CoinHive، که برای ایجاد توان پردازشی انباشته و ارز کاوی توسعه پیدا کرده را در پس زمینه اجرا می کنند.

این کمپین - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در قالب حملات - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - روز-صفر صورت گرفته و از آسیب پذیری های - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ناشناخته دستگاه ها بهره می برد. به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - لطف این نقص امنیتی CoinHive در تمام صفحات بازدید شده اجرا شده و بدین ترتیب در هر روز میلیون ها بار به صورت مخفی بارگذاری شده است. تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیکارشناسان امنیتی که مشغول تجزیه و تحلیل این حمله سایبری هستند از ترافیک سنگین CoinHive به خارج از برزیل خبر داده اند که نگرانی هایی را در مورد احتمال شیوع این حمله به کشورهای دیگر در پی داشته است. «سیمون کنین»، محقق موسسه SpiderLabs در این باره می گوید:

اجازه دهید وخامت اوضاع را شرح دهم. صدها هزار دستگاه از این روترها در سراسر جهان وجود دارد که توسط ISPها، سازمان ها و کسب و کارهای دیگر مورد استفاده قرار میگیرد و هریک از آنها روزانه بین ده تا صد کاربر دارند.

حمله سایبری مذکور اواسط هفته گذشته شروع شده و احتمال میرود که هنوز در مراحل ابتدایی قرار داشته باشد. برخی کارشناسان عقیده دارند که فاز - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دوم این پروژه اجرایی شده و طی آن تعداد روترهای آلوده به ۲۰۰ هزار دستگاه رسیده است.

اگرچه کمپانی سازنده اوایل امسال وصله ای امنیتی را برای این آسیب پذیری منتشر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کرد اما اغلب روترها این بروزرسانی را دریافت نکرده اند. بنابراین اگر شما - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هم از کاربران روترهای میکروتیک هستید بهتر است هرچه زودتر فریمور دستگاه خود را به آخرین نسخه برزورسانی کنید.

- تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone