🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  3. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  4. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  5. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25461.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

میان رده ویوو اس 5 با دوربین چهارگانه معرفی شد

ویوو اس 5 (جایگزین ویوو اس 1) روز گذشته رسما در پکن معرفی شد. این گوشی برخلاف مدل های قبلی ویوو از نظر طراحی بسیار نوآورانه است و به نمایشگری حفره دار مجهز شده که ...

ویوو اس 5 (جایگزین ویوو اس 1) روز گذشته رسما در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - پکن معرفی شد. این گوشی برخلاف مدل های قبلی ویوو از نظر طراحی بسیار نوآورانه است و به نمایشگری حفره دار مجهز شده که پیشتر در پرچمداران سری گلکسی اس 10 سامسونگ و مدل میان رده گلکسی ام 40 شاهدش بودیم.

ویوو اس 5 دارای نمایشگر اولد ۶.۴۴ اینچی با رزلوشن فول اچ دی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - پلاس و نسبت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - نمایشگر به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - بدنه ۹۱.۳۸ درصد است. دستگاه توان پردازشی خود را از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۷۱۲ با کلاک هسته ۲.۳ گیگاهرتز می گیرد و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - ارتقاء از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - طریق کارت حافظه میکرو اس دی نیز آن را همراهی می کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان

تازه ترین میان رده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - ویوو همچنین به یک حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر خود مجهز شده و یک دوربین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - چهارگانه شامل حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی الترا واید، ۵ مگاپیکسلی عمق سنج و ۲ مگاپیکسلی ماکرو به همراه فلش LED برای آن در نظر گرفته شده است. از این چهار دوربین سه حسگر آن به همراه فلش درون ماژول الماسی شکل قرار گرفته اند و حسگر چهارم درست در زیر ماژول تعبیه شده است. برای گرفتن سلفی هم یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی درون حفره نمایشگر این گوشی کار گذاشته شده است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان

ویوو اس 5 از سیستم عامل Funtouch OS 9.2 بهره - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - می برد که براساس اندروید 9 پای طراحی شده و انرژی مورد نیاز قطعات آن از طریق باتری ۴۰۱۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود که آن نیز از تکنولوژی شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می کند. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - از جمله امکانات ارتباطی این گوشی نیز می توان به VoLTE، وای فای، GLONASS، بلوتوث ۵، GPS و پورت USB Type-C اشاره نمود.

مدل پایه این گوشی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - با ۸ گیگابایت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - به قیمت ۳۸۴ دلار و مدل دیگر با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۲۶ دلار به بازار عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone