🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  4. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  5. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25478.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

موتورولا ریزر معرفی شد؛ اولین گوشی تاشوی موتورولا با طراحی نامتعارف

موتورولا سرانجام از اولین گوشی تاشوی خود به نام موتورولا ریزر رونمایی کرد. این گوشی با چیپست اسنپدراگون 710، حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از ژانویه سال آینده میلادی به قیمت ...

موتورولا سرانجام از اولین گوشی تاشوی خود به نام موتورولا ریزر رونمایی کرد. این گوشی با چیپست اسنپدراگون 710، حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از ژانویه سال آینده میلادی به قیمت 1500 دلار در آمریکا به بازار عرضه خواهد شد.

چشمگیرترین ویژگی گوشی تاشو موتورولا ریزر، طراحی آن است. دیزاین این گوشی برخلاف دیگر گوشی های تاشو است که پس از باز شدن به تبلت تبدیل می شوند. تمرکز موتورولا در این محصول، قابل حمل بودن بوده به همین دلیل نمایشگر pOLED این گوشی به سمت پایین بسته شده و ابعادی 6.2 اینچی با نسبت تصویر 21 به 9 دارد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان

پس از بسته - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - شدن موتورولا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - ریزر، نمایشگر 2.7 اینچی اولد Quick View روبروی چشمان کاربر قرار می گیرد که برای نگاه کردن به نوتیفیکیشن ها، پاسخ دهی به ایمیل ها و پیام ها، پرداخت گوگل پی و فراخوانی دستیار هوشمند گوگل کاربردی خواهد بود. پس از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - باز کردن گوشی، محتویات نمایشگر کوچک بدون تاخیر به نمایشگر بزرگ منتقل می شوند.

لولای نمایشگر گوشی تاشو موتورولا ریزر پشت نمایشگر قرار گرفته و مکانیزم آن به گونه ایست که هیچ درزی در نمایشگر باقی نمی گذارد و همین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - عامل مانع از ورود گرد و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - غبار و آسیب رساندن به نمایشگر شده است. قطعات متحرک در دو طرف - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - نمایشگر قرار گرفته اند که سبب شده نمایشگر بدون خط تا باشد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان

یکی از قابلیت های جالب گوشی تاشو موتورولا ریزر که کاربر را به سال های قبل می برد، امکان قطع کردن تماس با تا کردن - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - گوشی است. البته می توان این قابلیت را در تنظیمات گوشی غیر فعال کرد.

قلب تپنده گوشی تاشو موتورولا ریزر چیپست میانرده اسنپدراگون 710 است که حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن را همراهی می کنند. این ترکیب، کمی ناامید کننده و منسوخ شده به نظر می رسد ولی به لطف نسخه خام سیستم عامل اندروید، کار کردن با گوشی روان توصیف شده است.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان

باتری 2510 میلی آمپر ساعتی موتورولا ریزر با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - اینکه از شارژ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - سریع 15 واتی پشتیبانی می کند، از باتری پیکسل 4 هم ظرفیت کمتری دارد. اما به خاطر سخت افزار میانرده، می توان به دوام یک روزه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - آن امیدوار بود.

گوشی تاشو موتورولا ریز از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با ضریب اف 1.7 در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - لبه بیرونی بهره می برد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - که کاربر می تواند به کمک نمایشگر کوچک، با آن عکس سلفی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - بگیرد. در پنل جلویی نیز دوربین 5 مگاپیکسلی قرار گرفته که برای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - تماس های تصویری به کار می رود.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان

گوشی تاشو موتورولا ریزر در برابر پاشیده شدن آب مقاوم بوده و از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - استاندارد eSIM پشتیبانی می کند. حسگر اثر انگشت در پایین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - گوشی تعبیه شده و از NFC و USB-C نیز برخوردار است. متاسفانه خبری از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - جک هدفون نیست.

گوشی مورد بحث با اندروید 9 از ژانویه سال 2020 به صورت آنلاک با قیمت 1500 دلار در آمریکا به بازار عرضه می شود. این گوشی در کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکای لاتین و استرالیا نیز - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - روانه بازار خواهد شد.

نگاه نزدیک به گوشی تاشو موتورولا ریزر:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone