🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  5. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11547.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت تغییر مرورگر پیش فرض در ویندوز ۱۱ را دشوارتر از گذشته می‌کند

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که مایکروسافت فرایند انتخاب و تغییر نرم افزارهای پیش فرض در ویندوز ۱۱ را نسبت به ویندوز ۱۰ سخت‌تر کرده تا با فرسوده شدن کاربران از انتخاب برنامه جدید، میزان استفاده ...

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که مایکروسافت فرایند انتخاب و تغییر نرم افزارهای پیش فرض در ویندوز ۱۱ را نسبت به ویندوز ۱۰ سخت‌تر کرده تا با فرسوده شدن کاربران از انتخاب برنامه جدید، میزان استفاده از محصولات خود - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - مانند مرورگر اج - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - را افزایش دهد.

از زمان بازنشسته شدن اینترنت اکسپلورر، مایکروسافت سعی داشته است تا کاربران را به استفاده از - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - مرورگر اج ترغیب کند. مایکروسافت حتی برای بهبود عملکرد مرورگر خود حاضر شد تا هسته آن را از edgeHTML به کرومیوم تغییر دهد که توسط رقیب دیرینه، گوگل، پشتیبانی می‌شود. البته تجربه ناخوشایند مشکلات حقوقی در اینترنت اکسپلورر به ردموندی‌ها یاد داده است تا محتاط‌تر از گذشته عمل کنند، اما این مسئله باعث نمی‌شود تا مایکروسافت جهت افزایش میزان استفاده از نرم افزارهای خود، مسیر را برای سایر رقبا تنگ‌تر کند.

تغییر مرورگر و سایر برنامه‌های پیش‌فرض همیشه در ویندوز ۱۰ امکان‌پذیر بوده است اما قطعاً فرایندی ناخوشایند به شمار می‌رود که دسترسی به آن برای بسیاری از کاربران چندان آسان - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - نیست. برای مثال جهت تنظیم نرم افزار مورد استفاده برای تعامل با فایل‌های صوتی و تصویری یا مرورگر ایمیل قسمت مجزایی تعریف شده بود. اما وضعیت در ویندوز ۱۱ کمی متفاوت است و کاربران ابتدا باید نرم افزار مورد نظر خود را انتخاب و سپس گزینه پیش فرض برای تمامی فرمت‌های مرتبط با آن را گزینش کنند. مثلاً اگر مرورگر گوگل کروم را در ویندوز ۱۱ انتخاب کنید، باید در ادامه برنامه پیش فرض جهت تعامل با فایل‌های دارای فرمت html و svg یا حتی pdf را نیز تعریف نمایید.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان

در واقع مایکروسافت سعی کرده است با افزودن مراحل بیشتر به فرایند انتخاب نرم افزار پیش فرض در ویندوز - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - ۱۱، آن را دشوارتر از گذشته کند. بسیاری از کاربران ممکن است در طی مسیر از تعویض برنامه منصرف شدند و این دقیقاً چیزی است که مایکروسافت می‌خواهد. حتی در پایان پیامی برای تایید توسط کاربر نمایش داده می‌شود تا کمی تردید نیز در دل - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - کاربران ایجاد - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - شود. به کمک ترفند گفته شده ممکن است میزان استفاده از مرورگر اج در ویندوز ۱۱ به عنوان گزینه پیش فرض افزایش پیدا کند و تمایل کاربران به گوگل کروم اندکی کاهش یابد. البته قابلیت تغییر نرم افزار برای هر فرمت در ویندوز ۱۰ نیز وجود داشته است اما ظاهراً مایکروسافت آن را به امری اجباری در نسخه جدید سیستم عامل - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - خود تبدیل کرده است.

طبیعتاً سازندگان سایر مرورگرها از اقدام اخیر مایکروسافت چندان خوشحال نیستند و آن را اقدامی فریبکارانه در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - نظر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - گرفته‌اند. اگر تغییر نرم افزارهای پیش‌ فرض تنها با فشردن یک کلید امکان‌پذیر بود، قطعاً کاربران در کنار توسعه دهندگان رضایت بیشتری از ویندوز ۱۱ داشتند اما به نظر می‌رسد تا اطلاع ثانوی خبری از رضایت بیشتر نخواهد بود. جنجال‌های بسیاری پیرامون نسخه آخر ویندوز در هفته‌های اخیر صورت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - گرفته است و بسیاری از منتقدین، در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - نظر گرفتن پیش نیازهای سخت گیرانه برای ویندوز ۱۱ از جمله استفاده از پردازنده‌های جدید اینتل را سیاستی سودجویانه برای اجبار تولیدکنندگان رایانه به خرید لایسنس جدید و پرداخت مبلغ بیشتر می‌دانند که در نهایت مشتریان نهایی از آن متضرر می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone