🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11548.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

توییتر هدایت کاربران به Spaces از طریق سایر اپ‌ها را آسان‌تر می‌کند

توییتر در حال به روزرسانی API خود است تا توسعه دهندگان بتوانند آسان‌تر از گذشته اقدام به هدایت کاربران به سرویس Spaces در اپلیکیشن‌های خود کنند. همچنین به اشتراک گذاری اطلاعات مرتبط با این سرویس ...

توییتر در حال به روزرسانی API خود است تا توسعه دهندگان بتوانند آسان‌تر از گذشته اقدام به هدایت کاربران به سرویس Spaces در اپلیکیشن‌های خود کنند. همچنین به اشتراک گذاری اطلاعات مرتبط با این سرویس در خارج از توییتر اکنون راحت‌تر از قبل امکان‌پذیر خواهد بود.

توییتر در ماه‌های اخیر به صورت پیوسته در حال افزودن قابلیت‌های جدید به سرویس Spaces بوده است تا بتواند کاربران بیشتری را به سوی خود جلب کند؛ اما سرویس گفته شده تنها از طریق - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیراز استان فارس - اپلیکیشن توییتر قابل دسترس است. - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیراز استان فارس - اکنون با انتشار آپدیت جدید API v2 - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیراز استان فارس - وضعیت کمی تغییر کرده است و توسعه دهندگان از این پس می‌توانند با استفاده از - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیراز استان فارس - واسط برنامه نویسی کاربردی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیراز استان فارس - جدید توییتر اقدام به دریافت اطلاعاتی مانند آی‌دی روم‌ها، کاربران و کلمات کلیدی در اپلیکیشن‌های خود کنند و برنامه زمانی رویدادها و لیست اتاق‌های آنلاین را در اختیار داشته باشند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیراز استان فارس

البته تغییرات گفته شده به این معنی نیست که شاهد برگزاری گفتگوهای سرویس Spaces در سایر اپلیکیشن‌ها - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیراز استان فارس - خواهیم بود و طبیعتاً قابلیت مذکور همچنان محدود به پلتفرم توییتر باقی خواهد ماند. - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیراز استان فارس - همچنین امکان شرکت مستقیم یا گوش دادن به اتاق‌ها نیز توسط توسعه دهندگان به صورت غیر مستقیم وجود نخواهد داشت. با این حال به نظر می‌رسد که امکانات جدید ارائه شده از سوی توییتر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیراز استان فارس - می‌تواند توجه برنامه نویسان را به API v2 جلب کند، آن هم - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیراز استان فارس - درست در زمانی که توییتر اقدام به نوسازی واسط برنامه نویسی کاربردی خود تنها بعد از گذشت یک سال از زمان انتشار کرده است. 

مشخص است که توییتر نگرانی‌هایی پیرامون نحوه استفاده توسعه دهندگان از ابزارهای خود دارد و در همین راستا تصمیم گرفته بود - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیراز استان فارس - تا دسترسی آن‌ها را به سرویس‌های مختلف محدود سازد. اما انتشار API v2 نشان می‌دهد که توییتر بار دیگر چراغ سبزی به سازندگان اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های جانبی نشان داده است تا بتوانند با سرویس‌های این شبکه - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیراز استان فارس - اجتماعی تعامل داشته باشند و احتمالاً - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیراز استان فارس - چنین اقدامی می‌تواند در آینده نزدیک باعث جلب توجه فعالان این عرصه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone