🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  3. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11549.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اوپو از لرزشگیر ۵ محوره و ماژول لنز زوم جدیدی رونمایی کرد

اوپو در رویدادی آنلاین تحت عنوان آینده فناوری تصویربرداری، از برخی پیشرفت‌های اخیر خود در زمینه دوربین‌های موبایل مانند لرزشگیر ۵ محوره و ماژول مجهز به زوم اپتیکال واقعی رونمایی کرد. اوپو به معرفی فناوری‌های ...

اوپو در رویدادی آنلاین تحت عنوان آینده فناوری تصویربرداری، از برخی پیشرفت‌های اخیر خود در زمینه دوربین‌های موبایل مانند - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان - لرزشگیر ۵ محوره و ماژول مجهز به زوم اپتیکال - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان - واقعی رونمایی کرد.

اوپو به معرفی فناوری‌های مرتبط با تصویربرداری - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان - چندین ماه پیش از استفاده در محصولات خود، شهرت دارد. این شرکت در گذشته دوربین‌های تله فوتو پریسکوپی و لنزهای زیر صفحه نمایش را رونمایی کرده - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان - بود که اکنون در حال افزایش محبوبیت در محصولات گران قیمت هستند. همچنین - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان - اوپو در اوایل ماه جاری میلادی اولین دستگاه مجهز به دوربین زیر نمایشگر خود را نیز به صورت رسمی معرفی کرده بود.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان

لنز تله فوتو با زوم اپتیکال پیوسته برای موبایل اولین فناوری جدید معرفی شده از سوی اوپو است که برخلاف لنزهای تله فوتو پریسکوپی امروزی، می‌تواند زوم متناسب با فاصله کانونی ۸۵ تا ۲۰۰ میلی‌متر را ارائه دهد. انتظار می‌رود که سوژه‌های قرار گرفته در فاصله کانونی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند و برای ثبت تصاویر فراتر از آن نیز دیگر نیازی به زوم دیجیتال، کراپ، دستکاری‌های نرم‌افزاری و بهبود کیفیت مصنوعی نباشد. 

البته شرکت ویوو در گذشته قابلیت مشابهی را برای محصول مفهومی Apex 2020 معرفی کرده - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان - بود؛ اما از فاصله کانونی بسیار محدود‌تری بهره می‌برد. ماژول اوپو به فاصله کانونی پایه ۸۵ میلی‌متری مجهز است که استانداردی برای ثبت تصاویر پرتره محسوب می‌شود. متاسفانه اوپو مشخص نکرده است که در چه زمانی و برای اولین - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان - بار در کدام محصول از ماژول جدید خود به صورت تجاری استفاده خواهد کرد.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان

لرزشگیر ۵ محوره اپتیکال قابلیت مهم‌تری است که اوپو از آن در رویداد آنلاین خود پرده‌برداری کرد. این سیستم می‌تواند - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان - به صورت همزمان داده‌های ناشی از حرکت لنز، حسگر و ژیروسکوپ موبایل را دریافت و جهت کاهش میزان لرزش استفاده کند. حرکت لنز بیشتر در حذف تکان‌های تدریجی و آهسته تاثیرگذار است درحالی که حرکت حسگر می‌تواند لرزش‌های شدیدتر را تشخیص دهد. اوپو ادعا دارد که لرزشگیر جدید می‌تواند تا - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان - سه برابر عملکرد بهتری نسبت - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان - به ماژول‌های OIS رایج در محصولات کنونی از خود نشان دهد.

برخلاف - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان - لنز زوم جدید، اوپو سه ماهه ابتدایی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان - سال ۲۰۲۲ را برای استفاده این لرزشگیر به صورت تجاری در گوشی‌های هوشمند خود در نظر گرفته است. البته چنین فناوری‌ای در گذشته به وفور در دوربین‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفته است؛ اما ساخت آن در چنین ابعاد - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان - کوچکی امر بسیار - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان - دشواری تلقی می‌شود. همچنین اوپو اعتراف کرده است که افزودن قطعات متحرک به ماژول دوربین می‌تواند احتمال خرابی در آن را به شدت افزایش دهد و در حال تلاش برای رفع - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان - مشکلات احتمالی است.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان

اوپو از حسگر جدیدی نیز رونمایی کرده که به پیکسل‌های RGBW مجهز شده و به ادعای سازنده می‌تواند تا ۶۰ درصد عملکرد بهتری در دریافت نور و ۳۵ درصد بهبود در کاهش نویز از خود نشان دهد. البته این شرکت اذعان دارد که تلاش‌های ابتدایی برای ساخت چنین حسگری با محدودیت‌های مواجه بوده است اما - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر قوچان استان خراسان - پیشرفت فرایندهای ساخت و الگوریتم‌های مرتبط توانسته در بهبود عملکرد آن تاثیرگذار باشد. اولین محصول دارای چنین حسگری در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوبرخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ اطراف نسیم آباد قوچان هم تعمیرات دارید
پاسخ: بله در نسیم آباد شهر قوچان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone