🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  2. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11545.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن روبیکا از گوگل پلی حذف شد

گزارش کاربران در فضای مجازی نشان می‌دهد پس از حذف روبیکا از چند مارکت اندروید ایرانی؛ حالا گوگل پلی نیز اپلیکیشن روبیکا را حذف کرده است و امکان دانلود این برنامه از این بستر دیگر ...

گزارش کاربران در فضای مجازی نشان می‌دهد پس از حذف روبیکا از چند مارکت اندروید ایرانی؛ حالا گوگل پلی نیز اپلیکیشن روبیکا را حذف - تعمیرات جارو برقی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کرده است و امکان دانلود این برنامه از این بستر دیگر میسر نیست.

روبیکا - تعمیرات جارو برقی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که این روزها به علت نقض حریم خصوصی افراد و ساخت پیج‌های ساختگی و بدون اطلاع از فوتبالیست‌ها و چهره‌های شناخته شده، زیر تیغ تند انتقادات بود از گوگل پلی حذف شد. به نظر می‌رسد این اتفاق در - تعمیرات جارو برقی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پی شکایت کاربران و گزارش این اپلیکیشن توسط شاکیان رخ داده باشد.

تعمیرات جارو برقی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

در صورت جستجوی این سوپر اپ در گوگل، اگر روی لینک آن - تعمیرات جارو برقی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کلیک کنید با پیغام یافت نشدن این اپلیکیشن در گوگل پلی رو به رو خواهید شد.

تعمیرات جارو برقی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

پس از آغاز این حواشی، عده زیادی از کاربران اعلام کردند که اکانت‌هایی به نامشان در روبیکا ایجاد شده که آن‌ها خبری از وجود آن نداشته‌اند. برخی از این اکانت‌ها همان نام کاربری افراد در اینستاگرام هستند با این - تعمیرات جارو برقی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تفاوت که پسوندی شامل یک عدد تک رقمی نیز به آن‌ها اضافه شده است.

طی روزهای گذشته کمپین‌هایی در شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر برای ریپورت روبیکا در دو استور - تعمیرات جارو برقی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گوگل پلی و اپ استور صورت گرفته بود.

حواشی این اقدام روبیکا همچنین با ورود پلیس فتا به این - تعمیرات جارو برقی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ماجرا همراه شده بود و معاونت اجتماعی پلیس فتا - تعمیرات جارو برقی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ناجا در این رابطه بیانیه‌ای را صادر و اعلام کرد کلیه تخلفات مربوطه به روبیکا در کارگروه ویژه و تخصصی پلیس فتا مطرح شده است و نتیجه اقدامات متعاقبا اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است روبیکا در مورد اکانت‌های شخصی که عینا از اینستاگرام در این پلتفرم بدون اطلاع صاحبین آن‌ها وجود دارند گفته که این موارد اندک بوده و صفحات عمومی کاربران به این شکل در آمده و خود این کاربران می‌توانند با تماس با مجموعه روبیکا یا کنترل این صفحات را برعهده بگیرند یا خواستار - تعمیرات جارو برقی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - حذف آن شوند؛ هرچند کمی بعد از انتشار این بیانیه اولیه روبیکا تاکید کرد که نمی‌تواند صفحات را بدون اجازه صاحبان آنها مسدود کند و از کارشناسان خواست در این زمینه - تعمیرات جارو برقی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - همفکری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone