🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39535.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

معرفی بهترین محافظ نمایشگر برای موبایل های با صفحه نمایش خمیده

یکی از مشکلاتی که دارندگان موبایل هایی با نمایشگر خمیده با آن مواجه می شوند پیدا کردن محافظ صفحه نمایشی است که کل پنل را حتی در بخش های خمیده پوشش دهد و به این ...

یکی از مشکلاتی که دارندگان موبایل هایی با نمایشگر خمیده با آن مواجه می شوند پیدا کردن محافظ صفحه نمایشی است که کل - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پنل را حتی در بخش های خمیده پوشش دهد و به این زودی ها از سطح آن جدا نشود. حال کمپانی Zagg موفق شده بعد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از دو تلاش ناموفق محافظ نمایشگر واقعاً ایدالی را برای موبایل های پرچمدار برند سامسونگ ارائه نماید.

این محافظ اختصاصی در زیر طلق خمیده خود نوعی چسب ژلاتینی ویژه دارد که محکم به تمام قسمت های شیشه نمایشگر موبایل های سامسونگ می - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - چسبد. برای خرید محافظ نمایشگر مورد بحث با نام نسبتاً طولانی «InvisibleShield Glass Curve Elite» می بایست ۵۰ دلار هزینه کنید، اما در عوض خیال شما از بابت شکستن نمایشگر بسیار گران قیمت گجت پرچمدارتان راحت می شود.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

کمپانی سازنده یعنی Zagg مدعیست که چسب ژلاتینی به کار رفته در این محصول به صورت اختصاصی برای فرمول بندی شده و این مقاوم ترین نمونه ای است که تا کنون در یک محافظ صفحه نمایش موبایل مورد استفاده قرار گرفته.

در حال حاضر محافظ «InvisibleShield Glass Curve Elite» تنها برای موبایل های گلکسی S8 و S8 پلاس و همچنین گلکسی نوت 8 در دسترس است، چرا که این سه موبایل محبوب ترین و پرفروش - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ترین محصولات موجود در بازار با نمایشگر خمیده به حساب می آیند. البته امکان دارد در آینده نزدیک شاهد عرضه مدل مناسب برای موبایل پیکسل 2 XL گوگل نیز باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone