🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  4. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39531.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اپل به قوانین چین تن داد؛ انتقال سرور‌های iCloud به این کشور

دولت چین خرداد ماه قانونی در حوزه‌ی امنیت سایبری چین تصویب کرد که بر مبنای آن اپل مجبور شد بهره برداری از سرور‌های iCloud خود را به یک شرکت دولتی واقع در استان گوئیژو بسپارد. بر اساس ...

دولت چین خرداد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ماه قانونی در حوزه‌ی امنیت سایبری چین تصویب کرد که بر مبنای آن اپل مجبور شد بهره برداری از سرور‌های iCloud خود را به یک شرکت دولتی واقع در استان گوئیژو بسپارد.

بر اساس گزارش رسانه‌های این کشور، اداره‌ی سرور‌های iCloud از نهم اسفند‌ماه به شرکت دولتی Guizhou که در حوزه کلان داده فعالیت می‌کند واگذار خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

در همین راستا اپل از ۲۰ دی ماه اطلاع رسانی به کاربران چینی را آغاز کرده و همین موضوع موجب نارضایتی برخی از آنها - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شده است.

کارشناسان چینی معتقدند ذخیره اطلاعات در مناطق محلی می‌تواند سرعت و امنیت سرویس‌های iCloud را بهبود بخشد چرا که این سرویس‌ها قبلا مورد حملات سایبری مختلف قرار گرفته و تغییر محل سرور‌های اپل بیشتر به همین علت بوده است. با این حال کاربران چینی نگران نظارت حکومتی بر داده‌های حساب کاربریشان هستند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

طبق تفاهم نامه‌ی منعقد شده بین اپل و کمپانی Guizhou، شرکت چینی در ازای کنترل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - داده‌های سرویس iCloud متعهد شده که بهره‌برداری از دیتاسنتری به ارزش ۱ میلیارد دلار را در استان گوئیژو به راه اندازد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

دولت چین اوایل خرداد ماه قانونی در زمینه‌ی امنیت سایبری تصویب نمود و بر اساس آن از شرکت کوپرتینویی خواست که محل ذخیره‌ی داده‌های کاربران چینی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را به داخل همین کشور - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - منتقل کند.

اپل اولین شرکتی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - است که برای از دست ندادن مشتریان خود مجبور شده بر اساس قوانین چین، سرور‌های خود را به شرکت‌های دولتی این کشور واگذار کند. از کمپانی‌های آمریکایی که هم اکنون در معرض این انتقال هستند می‌توان به آمازون، مایکروسافت و IBM اشاره - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کرد.

با - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - روند تصمیمات اتخاض شده توسط دولت چین، دیر یا زود شرکت‌های ذکر شده نیز مجبور خواهند بود بر اساس - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قانون تصویب شده یا دیتا سنتر‌های خود به شرکت‌های بومی بسپارند یا جمعیت میلیونی کاربران چینی را فراموش کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone