🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  2. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  3. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39544.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس از یک روتر مجهز به الکسا با ظاهری جالب رونمایی کرد

ایسوس اخیرا رویکرد جالبی را در زمینه طراحی محصولات در پیش گرفته که در جدیدترین روترهای این کمپانی در 2018 CES نیز به چشم می خورد. یکی از این روترها که «Lyra Trio» نام دارد ...

ایسوس اخیرا رویکرد جالبی را در - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - زمینه طراحی محصولات در پیش گرفته که در جدیدترین روترهای این کمپانی در 2018 CES نیز به چشم می خورد.

یکی از این روترها که «Lyra Trio» نام دارد از ظاهری هرمی برخودار است و از طریق فناوری 3X3 MIMO دوبانده، اتصالی بهینه و سریع را فراهم می کند.تعمیرات جارو برقی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیایسوس مدعی شده که تعبیه متمایز آنتن در Lyra Trio امواج وای فای را به صورتی بهینه تر منتشر می کند. این کمپانی جزئیات بیشتری را در این رابطه اعلام نکرده اما ممکن است با نوعی اکستندر مواجه باشیم.

محصول دیگر ایسوس که Lyra Voice نام دارد ترکیبی از یک اسپیکر هوشمند و روتری سه بانده است که از  استاندارد 802.11ac و الکسا پشتیبانی می کند. تعمیرات جارو برقی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیطراحی مستطیلی این گجت تفاوت آشکاری با Trio داشته و اسپیکر و میکروفون تعبیه شده در آن امکان تعامل با دستیار هوشمند آمازون - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - را فراهم می کند.

هردو روتر فوق را می توان از طریق اپلیکیشن Lyra پیکربندی کرد. این اپلیکیشن امکان نظارت بر اطلاعات شبکه را فراهم کرده و در صورتی که مشکل غیرمنتظره ای رخ دهد به کاربر اطلاع می دهد.

این کمپانی علاوه بر محصولات مذکور از نخستین روتر با قابلیت پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از استاندارد 802.11ax نیز رونمایی کرده که از انتقال داده ها با سرعت 6 هزار مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone