🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  2. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  3. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39525.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

دوربین Yi Horizon VR180 ضبط ویدیو‌های سه بعدی ۱۸۰ درجه را ممکن می‌سازد

شیائومی که در آسیا از مجبوبیت خوبی برخودار است، سعی دارد با عرضه‌ی محصولات هوشمند خانگی نظیر دوربین‌های نظارتی، مراقبی و اکشن با نام Yi گستره محوبیت خود را به کشور‌های دیگر نیز برساند. آخرین ...

شیائومی که در آسیا از مجبوبیت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - خوبی برخودار است، سعی دارد با عرضه‌ی محصولات هوشمند خانگی نظیر دوربین‌های نظارتی، مراقبی و اکشن با نام Yi گستره محوبیت خود را به کشور‌های دیگر نیز برساند. آخرین تلاش این شرکت در نمایشگاه CES 2018، معرفی دوربین Yi Horizon VR180 است که از واقعیت مجازی ۱۸۰ درجه بهره می‌گیرد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران

سال‌ها پیش با معرفی دوربین‌های واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه، سر و صدایی زیادی به پا شد. شرکت‌هایی همچون - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - سامسونگ و ال جی سعی کردند مدل‌های گوناگونی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - به بازار عرضه کرده و از جنجالی شدن این دوربین‌ها استفاده کنند. مشکل اینجا بود برخلاف تصور شرکت‌ها، کاربران از این مدل محصولات استقبال مطلوبی نکرده و روی خوشی به آن‌ها نشان ندادند.

این موضوع سبب گردید که شرکت‌ها رویکرد خود را نسبت به این مسئله عوض کرده و دوربین هایی عرضه کنند که روی واقعیت مجازی ۱۸۰ درجه تمر‌کز داشته باشد. شیائومی هم مانند شرکت هایی نظیر لنوو سعی کرده شانس خود را با - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - عرضه‌ی دوربین یاد شده محک بزند.

دوربین Yi Horizon VR180 ‌می‌تواند با روزلوشن 5.7K به عکسبرداری، فیلمبرداری و استریم ویدیو بپردازد. ضمن اینکه این - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - محصول به صفحه‌ی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - نمایش لمسی ۲.۲ اینچی تاشو مجهز بوده و قادر است محتوای دو یا سه بعدی ضبط نماید. هنوز مشخص نیست که دوربین واقعیت مجازی ۱۸۰ درجه به چه قمیتی عرضه خواهد شد اما قرار - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - است تا بهار سال آینده به بازار عرضه گردد.تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران

ویدیوهای واقعیت مجازی  ۱۸۰ درجه قرار نیست یک نمای کامل از اطراف ارائه دهند. تصاویر تنها روبروی صورت کاربر به صورت فراگیر پخش می‌شود و در پشت سر وی، محتوایی نخواهد بود. در حقیقت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - این ویدیوها هم می‌توانند مانند یک ویدیوی معمولی در نمایشگر‌ها پخش شده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - و هم آنها را در هدست‌های واقعیت مجازی سه بعدی مشاهده کرد.

به باور کارشناسان تصاویر ۳۶۰ درجه می‌تواند برای برخی کاربران گیج‌کننده باشد. به عقیده‌ی آنها کیفیت استریم‌های ۳۶۰ درجه از موارد مشابه ۱۸۰ درجه‌ی آنها پایین‌تر بوده و هنوز بسیاری از کاربران به روند فیلمبرداری و مشاهده‌ی این نوع ویدیو‌های عادت نکرده‌اند.

شیائومی از نسل دوم دوربین مراقبتی Xiaoyi Smart پرده برداشت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone