🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  2. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  5. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39538.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ذن بوک ۱۳ ایسوس با عمر باتری ۱۵ ساعته معرفی شد

در ماه های اخیر بازار جهانی نوت بوک به لطف محصولات ایسوس دستخوس تغییرات قابل توجهی شده و این شرکت تقریبا برای تمامی سلیقه ها کالایی را ارائه نموده. در حالی که تنها چندساعت تا ...

در ماه های اخیر بازار جهانی نوت بوک به لطف محصولات ایسوس دستخوس تغییرات قابل توجهی شده و این شرکت تقریبا برای تمامی سلیقه ها کالایی را ارائه نموده.

در حالی که تنها چندساعت تا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آغاز به کار رسمی نمایشگاه CES 2018 باقیمانده، ایسوس باز هم دست به کار شد تا یک لپ تاپ جدید دیگر را با نام های ذن بوک ۱۳ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - معرفی نماید.

در مورد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ذن بوک ۱۳ باید بگوییم که ضمن برخورداری از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بدنه ای باریک وزن بسیار اندکی هم دارد و مجموعه ای از قابلیت ها را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

این لپ تاپ به نسل هشتم از پردازنده های چهار هسته ای - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - Core i5 و i7 اینتل مجهز شده و تا ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه SSD برایش - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در نظر گرفته - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شده است.

اما نکته جالب توجه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - برای این لپ تاپ که تنها ۹۸۴ گرم وزن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و ۱.۳۹۷ سانتی متر ضخامت دارد آنکه از پردازنده گرافیکی مستقل انویدیا GeForce MX150 با دو گیگابایت رم ویدیویی بهره می گیرد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

تمامی آنچه اشاره کردیم درون یک شاسی تمام فلز جای گرفته که در واقع معرف طراحی همیشگی تمامی مدل های ذن بوک است و به راحتی آن را برای همه قابل شناسایی می کند.

ایسوس این لپ تاپ را در قالب دو رنگ آبی و خاکستری ارائه کرده که البته هردویشان پوشش براق کریستالی دارند.

نمایشگر ۱۳.۳ اینچی این - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - لپ تاپ با حداقل حاشیه (۶.۸۶ میلیمتر) و نسبت نمایشگر به بدنه ۸۰ درصدی ظاهری بسیار مدرن به آن بخشیده است. اما شرکت سازنده دستگاه را در دو مدل مختلف با نمایشگرهای فول اچ دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) یا 4K UHD ارائه می دهد که هر دویشان از تاچ ۱۰ نقطه ای پشتیبانی می کنند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

ایسوس ذن بوک ۱۳ را همراه با طیف وسیعی از آپشن ها ارائه کرده که دو پورت USB-A 3.1، یک پورت USB-C 3.1، یک پورت استاندارد HDMI - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و کارت ریدر میکرو اس دی را در بر می گیرد. ارتباط بیسیم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این لپ تاپ نیز از طریق 802.11ac Wi-Fi و Bluetooth 4.2 فراهم می شود. به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - لطف حسگر اثرانگشت در نظر گرفته شده برای ذن بوک ۱۳ نیز پشتیبانی از لاگین بدون پسورد ویندوز ۱۰ هلو فراهم می گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone