🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  4. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  5. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39522.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

احتمال استفاده از منیزیم در بدنه پرچمدارهای بعدی سامسونگ

با نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی S9 و S9 پلاس هر خبری که کوچکترین ارتباطی با این اسمارت فون ها داشته باشند به سرعت مورد توجه علاقمندان فناوری قرار می گیرند. تاکنون حجم عظیمی از اطلاعات ...

با نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی S9 و S9 پلاس هر خبری که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کوچکترین ارتباطی با این اسمارت فون ها داشته باشند به سرعت مورد توجه علاقمندان فناوری قرار می گیرند. تاکنون حجم عظیمی از اطلاعات منتسب - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به پرچمدارهای بعدی کمپانی کره ای منتشر شده و در آخرین مورد با جنس بدنه آنها مواجه هستیم.

اگر به یاد داشته باشید سامسونگ در ماه های گذشته از جدیدترین لپ تاپ های سری Notebook 9 رونمایی کرد که در بدنه آنها آلیاژی سبک و مقاوم از منیزیم و آلومینیوم به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کار - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رفته بود.

این آلیاژ که Metal 12 نام دارد به صورت اختصاصی توسط کمپانی کره ای توسعه داده شده و حالا خبر رسیده که آنها به دنبال ثبت نشان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تجاری آن در اروپا هستند.

اسنادی که سامسونگ برای ثبت این نشان ارائه کرده حاکی از احتمال - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - استفاده از آلیاژ مذکور در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پرچمدارهای آتی این کمپانی و ساعت هوشمند گلکسی  Gear S4 است. تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربیمنیزیم فلزی قلیایی خاکیست که حالتی شفاف و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - معمولا نقره ای رنگ دارد و نسبت به آلومینیوم که در حال حاضر در بدنه گجت ها - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به وفور استفاده می شود سبک تر و درعین حال مقاوم تر است.

چگالی این فلز  30 درصد کمتر از آلومینیوم کمتر و تنها 20 درصد چگالی آهن است و در واقع سبک‌ترین فلز - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - با قابلیت تولید قطعات صنعتی می‌باشد. این ویژگی های خاص باعث شده از منیزیم که دوازدهمین عنصر از جدول تناوبی است به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - عنوان «فلز آینده» نام برده شود.تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربیبا این حال به علت ویژگی های شیمیایی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نسبت به آلومینیوم سرعت زنگ زدگی بالاتری دارد و به همین علت همراه با فلزات دیگر و به صورت آلیاژ به کار برده می شود.

سامسونگ که به پیاده سازی آزمایشی فناوری های جدید در مقیاس محدود علاقه خاصی دارد، پیش از این نمونه ای مفهومی از گلکسی S7 منیزیمی را توسعه داده بود اما آن را روانه بازار نکرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone