🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39547.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ویدیو پروژکتور ایسر V6820M/i با دستیار دیجیتالی آمازون رونمایی شد

ایسر مدتی پیش اعلام کرد دستیار دیجیتالی آمازون که الکسا نام دارد، از ابتدای سال ۲۰۱۸ به برخی کامپیوترهای این شرکت اضافه خواهد شد، محصولاتی از جمله لپ تاپ های سری اسپایر، اسپین، سوییچ، سوییفت ...

ایسر مدتی پیش اعلام کرد دستیار دیجیتالی آمازون که الکسا نام - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دارد، از ابتدای سال - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ۲۰۱۸ به برخی کامپیوترهای این شرکت اضافه خواهد شد، محصولاتی از جمله لپ - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تاپ های سری اسپایر، اسپین، سوییچ، سوییفت و کامپیوتر های یکپارچه سری اسپایر. به گفته ایسر همه کامپیوترهای این شرکت که به فناوری تشخیص صدای - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هوشمند اینتل مجهز باشد، از قابلیت دریافت دستورات صوتی با الکسا پشتیبانی می کنند. لپ تاپ هایی که به فناوری Purified ایسر مجهز باشند هم ۴ میکروفون دیجیتالی دوربرد دارند و قادر هستند از فاصله ۲.۷۴ متر دستورات صوتی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را دریافت نمایند. در نهایت به محصولات مجهز به میکروفون دوگانه می رسیم که حداکثر فاصله آنها برای دریافت دستورات صوتی ۰.۹۱ متر در نظر گرفته شده است.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

اما شرکت تایوانی حالا در نمایشگاه CES 2018 از یک ویدیو پروژکتور جدید به نام V6820M/i پرده برداشته که قادر است دستورات صوتی را با الکسا دریافت کند و یکی از اولین محصولات مجهز به این قابلیت به حساب - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می آید. این محصول تصاویر را با رزولوشن 4K (یا ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل) و - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تا ابعاد ۱۲۰ اینچ نمایش - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می دهد. ویدیو پروژکتور جدید برای خلق تصاویر با جلوه سینمایی از استانداردهای HDR و Rec. 709 پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های پروژکتور جدید ایسر می توان پشتیبانی از HDMI سه بعدی تا رزولوشن Full HD و حالت کم صدا را نام برد که البته فقط تا رزولوشن 1080p کار می کند و میزان صدای تولیدی دستگاه را تا ۱۹ دسیبل کاهش می دهد.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

شرکت تایوانی در حال حاضر قیمت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و زمان عرضه دستگاه را مشخص نکرده است، اما انتظار می رود این اتفاق اوایل سال ۲۰۱۸ و همزمان با عرضه اولین کامپیوترهای مجهز به دستیار دیجیتالی الکسا توسط این شرکت باشد. در پایان از شما دعوت می کنیم - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تصاویر بیشتری از ویدیوپروژکتور جدید V6820M/i مشاهده فرمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جالیز نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ سایت ***** جارو برقی اسنوا SVC-A2200GS شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone