🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  2. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  5. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39523.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سینماهای عربستان پس از 35 سال با نمایش فیلم اموجی بازگشایی شدند

عربستان سعودی در ماه گذشته ممنوعیت نمایش فیلم در سینما را پس از 35 سال لغو کرد و در روزهای گذشته درهای این مراکز به روی عموم مردم باز شد. در اوایل دهه هشتاد میلادی ...

عربستان سعودی در ماه گذشته ممنوعیت نمایش فیلم در سینما را پس از 35 سال لغو - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کرد و در روزهای گذشته درهای این مراکز به روی عموم مردم باز شد.

در اوایل دهه هشتاد میلادی و تحت فشار محافظه‌کاران، سینما در عربستان ممنوع اعلام شد اما «محمد بن سلمان»، ولیعهد جوان این کشور با هدف کاهش اتکا به درآمدهای نفتی در حال اعمال اصلاحات گسترده‌ای است.

در حال حاضر دولت سینماهایی موقت را در مکه و جده راه اندازی کرده و قرار است - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تا سال 2030 حداقل 300 سینما را با 2 هزار پرده افتتاح کنند. این پروژه علاوه بر ایجاد 30 هزار شغل دائمی 24 میلیارد دلار به اقتصاد این کشور کمک خواهد کرد.

اگرچه دولت این کشور تاریخ رسمی افتتاح پردیس های سینمایی دائمی را ذکر نکرده اما رویترز از گشایش نخستین مراکز در اسفندماه خبر داده است.

در میان فیلم های به نمایش درآمده انیمیشن هایی مانند «فیلم اموجی» دیده می شود که ماجرای یک اموجی را در شهری به نام «تکستوپولیس» که در یک موبایل قرار دارد، به تصویر می‌کشد. یکی از این اموجی ها برخلاف همنوعان خود قادر است احساسات مختلفی را از خود بروز دهد اما این مساله وی را - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - با - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مشکل مواجه کرده است.تعمیرات جارو برقی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیشاید فیلم اموجی بهترین انیمیشن ساخته شده در سال های گذشته نباشند، اما دلیل نمایش آن محبوبیت شبکه های اجتماعی و مفاهیم مرتبط به آنها در عربستان است. از سوی دیگر نمایش آنها در کشوری که تاکنون با محدودیت های بیش از حد محافظه کارانه مانند ممنوعیت رانندگی زنان مواجه بوده گام بلندی به حساب می آید.

«ممدوح سلیم» از مسئولان دولتی سازماندهی سینماهای موقت عقیده دارد که انیمیشن ها مقدمه خوبی برای شروع نمایش فیلم های دیگر هستند. با این حال وزارت فرهنگ و اطلاعات عربستان طی بیانیه ای اعلام کرد که فیلم ها با توجه به سیاست رسانه ای کشور سانسور خواهند شد.

مردم عربستان با فیلم های سینمایی بیگانه نیستند و پیش از این نیز از طریق اینترنت و شبکه های ماهواره ای به محتواهایی از این قبیل دسترسی داشته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone