🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39555.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس از روتر RT-AX88U با قابلیت پشتیبانی از استاندارد 802.11ax رونمایی کرد

رویداد CES مکانی برای عرضه گجت های شگفت انگیز است و به نظر می رسد یکی از آنها روتر RT-AX88U ایسوس است. اگرچه این روتر برخلاف مدل های قبلی از بدنه ای براق تر برخودار است ...

رویداد CES مکانی برای عرضه گجت های شگفت انگیز است و به نظر می رسد یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر امیرکلا استان مازندران - از آنها روتر RT-AX88U ایسوس است.

اگرچه این روتر برخلاف مدل های قبلی از بدنه ای براق تر برخودار است اما این مشخصات فنی است که RT-AX88U را از دیگر مدل ها متمایز ساخته است.

ایسوس در IFA چند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر امیرکلا استان مازندران - ماه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر امیرکلا استان مازندران - قبل اعلام کرده که قصد عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر امیرکلا استان مازندران - نخستین روتر با پشتیبانی از استاندارد ارتباطی 802.11ax را دارد.

حال این کمپانی با عرضه RT-AX88U - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر امیرکلا استان مازندران - به وعده خود عمل کرده که توانایی پشتیبانی از انتقال داده با سرعت 6000 مگابیت بر ثانیه را دارد و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر امیرکلا استان مازندران - علاوه بر این به هشت پورت اترنت نیز مجهز شده است .

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر امیرکلا استان مازندران

این استاندارد سال گذشته توسط کوالکام - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر امیرکلا استان مازندران - معرفی شد اما هنوز هیچ موبایل، تبلت یا کامپیوتری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر امیرکلا استان مازندران - توانایی بهره برداری از مزیت های آن را ندارد.

اگرچه ایسوس RT-AX88U را نخستین روتری می دانست اکه از استاندارد مذکور پشتیبانی می کند اما کمپانی رقیب یعنی D-LINK نیز  دست روی دست نگذاشته و دو روتر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر امیرکلا استان مازندران - با قابلیت پشتیبانی از همین استاندارد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر امیرکلا استان مازندران - را روانه 2018 CES کرده است.

علاوه بر این D-LINK مدعی شده که روتر سه بانده این کمپانی توانایی ارائه سرعتی برابر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر امیرکلا استان مازندران - با 11 هزار مگابیت بر ثانیه را دارد که به مراتب از سرعت روتر ایسوس بیشتر است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره قیمت یا تاریخ عرضه روتر RT-AX88U منتشر نشده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر امیرکلا استان مازندران - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone