🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  2. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  3. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39551.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

در مورد تکنولوژی کوانتوم ‌دات سامسونگ چه می دانید؟

نمایشگاه CES 2018 به زودی در لاس وگاس برگزار می شود و شرکت های مطرح تولید کننده کالاهای الکترونیک از همین امروز معرفی تازه ترین محصولاتشان را در دستور کار خود قرار داده اند. یکی ...

نمایشگاه CES 2018 به زودی در لاس وگاس برگزار می شود و شرکت های مطرح تولید کننده کالاهای الکترونیک از همین امروز معرفی تازه ترین محصولاتشان را در دستور کار خود قرار داده اند.

یکی از این شرکت ها سامسونگ است که با معرفی نسل تازه تلویزیونهای خود خبرساز شده. - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در رابطه با تکنولوژی به کار رفته در ساخت این محصولات جلب می نماییم.

سری جدید تلویزیون‌های QLED سامسونگ تحولی در صنعت نمایش چه از نظر طراحی و زیبایی ظاهری و چه از نظر کیفیت نمایش تصویر محسوب می‌شوند. این تلویزیون‌های برتر، از ذراتی موسوم به کوانتوم‌ دات برای تولید گستره‌ای بی‌سابقه از رنگ‌های متنوع استفاده می‌کنند. نوع ابتدایی این ذرات پیش از این توسط برندهای دیگری برای تولید تلویزیون استفاده شده بود اما تولید ماده سمی کادمیوم در نتیجه فرسایش ذرات کوانتوم دات باعث شد استفاده از آن برای محیط زیست مضر تشخیص داده شود.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

ذرات کوانتوم ‌دات هرچند می‌توانست نور بسیار بیشتری در مقایسه با فناوری‌های معمول تلویزیون تولید کند اما به دلیل تشکیل ماده سمی کادمیوم پس از فرسایش این ذرات کنار گذاشته - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شد. یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای محققان سامسونگ در سال‌های اخیر، تولید فناوری کوانتوم دات بدون کادمیوم بود که اکنون در سری تلویزیون‌های QLED این شرکت استفاده می‌شود و به همین دلیل آنها را نمایشگرهای کوانتوم دات بدون کادمیوم (Cd-free) می‌نامند.

دکتر یونجو جانگ یکی از چهره‌های اصلی تحقیقات این حوزه در موسسه فناوری‌های پیشرفته سامسونگ بود - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که توانست جایزه دستاورد برجسته تحقیقاتی این شرکت موسوم به «نوبل سامسونگ» را هم از آن خود کند. - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - او که مدت ۱۵ سال در روند تحقیقات - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کوانتوم دات سامسونگ حضور داشته درباره روند این نوآوری می‌گوید تولید ذرات کوانتوم دات فاقد ماده سمی کادمیوم یک چالش واقعی بود.

او می‌افزاید:

«در ابتدا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - حتی تصورش را هم نمی‌کردیم تولید کوانتوم بدون کادمیوم ممکن باشد اما سامسونگ به عنوان برندی مسئول در برابر محیط زیست، تولید آن را به عنوان چشم‌اندازی برای خود تعریف کرده بود.»

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

دکتر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جانگ با اشاره به اینکه برای تولید نسخه بدون کادمیوم کوانتوم دات مجبور شدند تا ۱۵ سال تحقیقات خود را ادامه دهند می‌گوید - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در زمان - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آغاز و انجام این تحقیقات، مسئله کاربردهای آن مطرح نبود بلکه سامسونگ می‌خواست خود - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را برای ۱۰ سال بعد آماده کند. او می‌افزاید:

«می‌خواستیم کاری را بکنیم که کسی قادر به انجام آن نبوده است برای همین سه سال دیگر هم به تحقیقات‌مان ادامه دادیم».

دکتر جانگ در تشریح تفاوت‌های دو فناوری QLED و OLED می‌گوید «من در حال حاضر روی تولید نمایشگرهایی تحقیق می‌کنم که بر محدودیت‌های OLED مثل پیکسل سوختگی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و طول عمر پایین فایق شده و در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بسیاری زمینه‌های دیگر هم قابل استفاده باشد. برای رسیدن به این هدف بصورت اخص روی فناوری کوانتوم دات خود نورده کار می‌کنیم. هدف نهایی من ایجاد فناوری است که ارزش جدیدی را برای مشتریان ایجاد کرده و آن را برای زندگی امروزی ما راحت‌تر می‌کند».

دکتر جانگ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - یکی از نوآوران حاضر در شرکت سامسونگ است که می‌خواهند آینده فناوری‌های نمایشی را تغییر دهند. به گفته او بسیار هیجان‌انگیز است که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شاهدیم نسل آینده تلویزیون اکنون در اتاق نشیمن‌مان در اختیار ماست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زوپیر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب یک سوالی دارم تعمیرگاه شما اطراف مرزداران تبریز برای جارو برقی کنوود تعمیرکار داره.
پاسخ: بله در مرزداران شهر تبریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone