🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30636.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آمار نگران کننده در جدیدترین گزارش وضعیت بهداشت جهانی

حدود یک دهه است که پروژه تحقیقاتی GBD به ارزیابی روندهای بهداشت و سلامت در سطح جهان می پردازد. نتایج امسال این پژوهش که همراه با یک سری مقالات در ژورنال The Lancet منتشر شده، ...

حدود - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - یک دهه است که پروژه تحقیقاتی GBD به ارزیابی روندهای بهداشت و سلامت در سطح جهان می پردازد. نتایج امسال این پژوهش که همراه با یک سری مقالات در ژورنال The Lancet منتشر شده، روندهای نگران کننده ای را نشان می دهد؛ از ثابت ماندن نرخ مرگ و میر تا کاهش نرخ باروری.

پروژه GBD توسط مؤسسه ارزیابی معیارهای سلامتی (IHME) دانشگاه واشنگتن در سیاتل به اجرا در می آید و تصویر نسبتاً کاملی از وضعیت کنونی بهداشت در سطح جهان را نشان می دهد. در این پروژه بیش از 3500 پژوهشگر از 140 کشور همکاری می کنند.

جمعیت و باروری

امسال برای اولین بار اطلاعات مربوط به جمعیت و باروری جمع آوری شده و آمار جالبی را نشان می دهد. جمعیت جهان بین سال های 2007 تا 2017 در هر سال حدود 87 میلیون نفر افزایش یافته اما نرخ جهانی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - باروری روند نزولی را طی می کند.

میانگین تعداد فرزندانی که هر زن در طول زندگی به دنیا می آورد (نرخ کلی باروری) در مقایسه با سال 1950 به نصف کاهش یافته و در بیش از 90 کشور، نرخ باروری کمتر از 2 است. بدین ترتیب در این کشورها نرخ کنونی زاد و ولد نمی تواند سطح جمعیت کنونی آنها را حفظ کند.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

«کریستوفر مورای» از مؤسسه IHME در این باره می گوید:

«اگرچه نرخ کلی باروری رو به کاهش است، ولی جمعیت جهان باز هم افزایش می یابد چون هم مرگ و میر کمتر شده و - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هم تکانه جمعیتی دهه های قبل هنوز از بین نرفته است.»

اکثر کشورهایی که نرخ زاد و ولد کمی دارند در اروپا واقع - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شده اند (گرجستان، لهستان، رومانی، یونان، اسپانیا، پرتغال) و بیشترین نرخ زاد و ولد هم به کشورهای آفریقای مرکزی تعلق دارد. کشور نیجر بالاترین نرخ باروری را در سال 2017 داشته و در - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این کشور، هر زن در طول حیاتش به طور - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - میانگین هفت فرزند را به دنیا می آورد.

«مورای» می گوید:

«این آمار نشان دهنده رشد فرزندآوری در بعضی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کشورها و کاهش آن در دیگر کشورهاست. کاهش نرخ باروری زنان نشان می دهد دسترسی به خدمات بهداشت جنسی در سرتاسر جهان بیشتر شده، ضمن اینکه زنان به شکل آگاهانه فرزندآوری را به تعویق می اندازند تا به تحصیل یا اشتغال بپردازند.»

عوامل مرگ و میر جهانی

در سال 2017 در سطح جهان 55.9 میلیون مورد مرگ به ثبت رسیده که بیش از نیمی از آنها (51.5 درصد) به چهار عامل اصلی و قابل پیشگیری مربوط می شوند: فشار خون، سیگار کشیدن، - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قند خون، و چاقی. اگر به سال 1990 برگردیم، می بینیم این چهار عامل - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اصلی مرگ و - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - میر تا به این حد خطرناک نبوده اند. در سال - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - 1990 چاقی رتبه شانزدهم را در عوامل مرگ و میر به خود اختصاص داده بود و قند خون هم رتبه یازدهم - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را داشت.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

«مورای» در ارتباط با تغییر عوامل مرگ و میر در سطح جهان می گوید:

«جهان به موفقیت های خوبی در حوزه بهداشت رسیده است. سرمایه گذاری در کشورهای فقیر برای حل مشکلاتی نظیر مراقبت والدین، تأمین آب شرب و بهداشت عمومی، تفاوت شگرفی را در زندگی مردم ایجاد کرده. با این حال ترکیب خطرات متابولیکی و سالمندی جمعیت، بیماری های غیر عفونی را به مسئله ای جدی تبدیل نموده است.»

دیگر روند ها

پروژه GBD اطلاعات دقیق و نگران کننده ای در مورد برخی روند های خاص دارد که در بین آنها، آمار بالای - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مصرف مواد مخدر نیز دیده می شود. مرگ و میر ناشی از مصرف مواد مخدر از 60000 نفر در سال 2007 به 100000 - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نفر در سال 2017 رسیده، که افزایش 75 درصدی را فقط در یک دهه نشان - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می دهد.

آمار تأسف بار دیگر در ارتباط با مرگ و میر جهانی به درگیری ها و تروریسم مربوط می شود، دو عاملی که با 117 - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - درصد افزایش طی دهه گذشته بیشترین میزان رشد را به خود اختصاص داده اند.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

زنان همچنان امید به زندگی بیشتری نسبت به مردان دارند. تقریباً در تمام کشورهای مورد مطالعه، زنان به طور میانگین بیشتر از مردان عمر کرده اند. با این حال متأسفانه سال های پایانی زندگی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اکثر زنان سالمند در بیماری سپری - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می شود.

ژورنال The - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - Lancet سرمقاله ای را به همراه هفت مقاله تکمیلی در مورد نتایج GBD سال 2017 منتشر کرده و آن را نگران کننده خوانده است. در بخشی از این مقاله می خوانیم:

آمار و ارقام کنونی نه تنها کاهش نگران کننده ای در روند پیشرفت را نشان می دهد، بلکه پراکندگی پیشرفت در سال های گذشته را هم خاطرنشان می - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سازد. پروژه GBD 2017 به - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ما می آموزد که اگر تلاشمان سریع و پیوسته نباشد، پیشرفت به راحتی متوقف خواهد شد. این پژوهش باید به دولت ها و سازمان های بین المللی شوک وارد کند تا تلاش خود را مضاعف کرده و به دستاوردهای مقطعی آرام نگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone