🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  2. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14946.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

چگونه به دستیار گوگل نام‌های پیچیده مخاطبین را آموزش دهیم؟

دستیار گوگل یا گوگل اسیستنت روی دستگاه‌های هوشمند اگر نتواند کلمات شما را شناسایی کند و بفهمد، کارایی مناسبی از خودش نشان نمی‌دهد. اگر در لیست مخاطبین شما فردی وجود داشته باشد که نامش پیچیده ...

دستیار گوگل یا گوگل اسیستنت روی دستگاه‌های هوشمند اگر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - نتواند کلمات شما را شناسایی کند و بفهمد، کارایی مناسبی از خودش نشان نمی‌دهد. اگر در لیست مخاطبین شما فردی وجود داشته باشد که نامش پیچیده باشد، گوگل اسیستنت برای تشخیص آن احتمال به مشکل برمی‌خورد. با این حال می‌توانید چنین نام‌هایی را به دستیار گوگل آموزش دهید.

ما نام مخاطبین را درون گوشی خود تایپ می‌کنیم، اما این کار نحوه تلفظ این اسم را به دستیار گوگل نمی‌گوید. اگر این نام پیچیده باشد، وضعیت بدتر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - می‌شود و هنگامی که بخواهید با نام این فرد دستوری به گوگل اسیستنت بدهید، به احتمال زیاد از کارتان پشیمان می‌شوید.

خوشبختانه گوگل برای چنین شرایطی یک راه‌حل درنظر گرفته و شما می‌توانید نام مخاطب را با صدای بلند - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - بخوانید تا گوگل اسیستنت آن را یاد بگیرد. برای اطلاع از نحوه انجام این کار تا پایان همراه دیجیاتو باشید.

اول از همه باید گوگل اسیستنت را روی تبلت یا گوشی هوشمندتان باز کنید. در دستگاه‌های اندرویدی این کار را می‌توانید با گفتن عبارت «OK, Google» یا ژست‌های حرکتی و سوایپ از سمت چپ یا راست پایین نمایشگر انجام دهید.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان

در آیفون یا آیپد، شما باید اپلیکیشن گوگل اسیستنت را از هوم اسکرین باز کنید. ضمنا می‌تواند در هوم اسکرین - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - به سمت پایین سوایپ کنید تا اسپات لایت سرچ یا نوار جستجو ظاهر شود و در آن نام - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - اپ را تایپ کنید.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان

در ادامه مسیر اگر وارد حساب گوگل خود نشده‌اید، با تایپ اطلاعات واردش شوید. حالا باید - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - روی آیکون پروفایل خود ضربه بزنید تا منوی دستیار گوگل باز شود.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان

روی گزینه You و سپس Your People ضربه بزنید، البته بجای این کار می‌توانید تا پایین لیست اسکرول کرده و گزینه Your People را انتخاب کنید.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان

نام مخاطبی که می‌خواهید نامش را به دستیار گوگل آموزش بدهید، انتخاب کنید.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان

حالا بخشی به نام «Name Pronunciation» یا تلفظ اسم در برابرتان ظاهر می‌شود. برای اطلاع از نحوه تلفظ پیش فرض نام این مخاطب توسط گوگل اسیستنت، روی گزینه پلی یا اجرا ضربه بزنید. برای اینکه خودتان اسم فرد مدنظرتان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - را برای این دستیار تلفظ کنید، گزینه «Record Your Own» را انتخاب کنید. البته برای هجی آوایی این نام می‌توانید به سراغ گزینه «Spell out how it sounds & record» بروید.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان

پس از اینکه نام این مخاطب را - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - گفتید یا تلفظ - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - آوایی آن را تایپ کردید، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - می‌توانید روی گزینه پلی ضربه بزنید تا نحوه تلفظ آن توسط گوگل اسیستنت را متوجه شوید. اینبار باید این دستیار نام مخاطب را به درستی بیان کند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان

با همین چند قدم ساده، دفعه بعدی که از نام این مخاطب برای دستورات گوگل اسیستنت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - استفاده کنید، دیگر با مشکلی مواجه نخواهید شد. مراحل بالا را برای تمام مخاطبینی که این دستیار در تشخیص آن‌ها مشکل دارد، انجام دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone