🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25369.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ویندوز 10 پس از آپدیت جدید مایکروسافت بوت نمی شود

ویندوز 10 هنوز به یک سیستم عامل کاملاً پایدار و مطمئن بدل نشده و با اعلام رسمی مرگ ویندوز 7 حالا میلیون ها کاربر مجبورند به این نسخه کوچ کنند. با این حال تمامی کاربران ...

ویندوز 10 هنوز به یک سیستم عامل کاملاً پایدار و مطمئن بدل نشده و با اعلام - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مرودشت استان فارس - رسمی مرگ ویندوز 7 حالا میلیون ها کاربر مجبورند به این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مرودشت استان فارس - نسخه کوچ کنند. با این حال تمامی کاربران با مشکل جدیدی دست و پنجه نرم می کنند که از خود مایکروسافت نشأت گرفته - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مرودشت استان فارس - است.

آپدیت امنیتی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مرودشت استان فارس - اخیر ویندوز به شماره KB4528760 بسیاری از کاربران را با مشکل مواجه ساخته است. این بسته امنیتی ابتدا با پیام های خطای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مرودشت استان فارس - مختلف از شما استقبال کرده و نصب نمی شود، اما اطلاعاتی بیشتری ارائه نمی کند. نهایتاً پس از اینکه سیستم را ریستارت کنید، ویندوز بوت نخواهد شد. در حال حاضر کاربران زیادی بروز این مشکل را در فروم های مایکروسافت گزارش کرده اند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مرودشت استان فارس

ظاهراً یکی از ریشه های این مشکل به اپلیکیشن Connect مایکروسافت بر می گردد. کاربرانی که این اپ را نصب کرده اند یا حتی پس از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مرودشت استان فارس - نصب، آن را حذف کرده اند، بیشتر با بوت نشدن ویندوز مواجه شده اند. تنها راه رفع مشکل هم نصب مجدد ویندوز است، یعنی به احتمال زیاد فایل های شخصی شما از بین خواهند رفت.

مسئله مهم تر این است که مایکروسافت هنوز در این زمینه اظهار نظر نکرده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مرودشت استان فارس - و مشکل را به رسمیت نشناخته است. - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مرودشت استان فارس - یعنی اگر به صفحه پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مرودشت استان فارس - KB4528760 بروید، با این عبارت مواجه می شوید: «مایکروسافت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مرودشت استان فارس - هنوز - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مرودشت استان فارس - اطلاعاتی در مورد مشکلات احتمالی این آپدیت در اختیار ندارد.» سرعت پایین غول نرم افزاری جهان در پاسخگویی و رفع ایراد، یکی از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مرودشت استان فارس - دلایل اصلی نارضایتی کاربران این اکوسیستم بوده و هست.

بدین ترتیب میلیون ها کاربر ویندوز 7 که قرار است به ویندوز 10 کوچ کنند، باید به این وضعیت عادت کنند. صدها میلیون کاربر کنونی ویندوز 10 هم چاره ای جز صبر و تحمل ندارند. البته مایکروسافت قرار است تغییرات بنیادی را در نحوه ارائه آپدیت ویندوز 10 به وجود بیاورد، اما این پروژه هنوز در مراحل آزمایشی به سر می برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone