🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  4. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42344.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

شرکت مایکل کورس دو ساعت هوشمند 350 دلاری را به بازار عرضه کرد

کمپانی مایکل کورس (زیرمجموعه گروه فسیل) به تازگی دو ساعت هوشمند اندرویدی «Grayson» و «Sofie» را روانه بازار کرده که هردوی آنها برچسب قیمت 350 دلاری داشته، و از چیپست اسنپدراگون «Wear 2100»، رم 512 ...

کمپانی مایکل کورس (زیرمجموعه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گروه فسیل) به تازگی دو ساعت هوشمند اندرویدی «Grayson» و «Sofie» را روانه بازار کرده که هردوی آنها برچسب قیمت 350 دلاری داشته، و از چیپست اسنپدراگون «Wear 2100»، رم 512 مگابایتی، حافظه 4 گیگابایتی و اندروید - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ویر 2 بهره می برند.

Grayson برای آقایان و Sofie برای بانوان طراحی شده است

مدل گریسون که برای آقایان توسعه یافته، اندکی بزرگتر بوده و با سایز قاب 47 میلیمتری، از بندهای قابل - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تعویض 24 میلیمتری پشتیبانی می کند. این ساعت همچنین از نمایشگر 1.39 اینچی نیز برخوردار بوده و به یک باتری 370 میلی آمپری مجهز شده است. سوفی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اما در بازار - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ساعت های هوشمند، بانوان را هدف قرار داده و با سایز قاب 42 میلیمتری، از بندهای 18 میلیمتری پشتیبانی کرده و در کنار نمایشگر 1.19 اینچی، از یک باتری 300 میلی آمپری برخوردار است.

به گفته شرکت سازنده، هر دو مدل با یک بار شارژ 24 ساعت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کار می کنند و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - با تلفن های اندرویدی و آیفون ها سازگار خواهند بود. البته محصولات مورد بحث از فناوری NFC بی بهره هستند و به همین دلیل نمی توان از آنها به عنوان کیف پول الکترونیک استفاده نمود.

گفتنی است محصولات جدید مایکل کورس، به عنوان ساعت های هوشمند با - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ظاهری لوکس طراحی شده اند و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به خاطر عدم وجود سنسور ضربان قلب، انتخاب مناسبی برای پایش فعالیت های ورزشی نخواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone