🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  5. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42337.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

حمایت تمام قد مایکروسافت از «رویا پردازان»؛ هزینه های حقوقی را تقبل می کنیم

همانطور که قبلا در خبرها خواندید مدتی است که شایعه شده دونالد ترامپ قصد دارد قانون موسوم به DACA که به گروهی از مهاجران غیرقانونی آمریکا اجازه کار و اقامت در این کشور را می ...

همانطور - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که قبلا در خبرها خواندید مدتی است که شایعه شده دونالد ترامپ قصد دارد قانون موسوم به DACA که به گروهی از مهاجران غیرقانونی آمریکا اجازه کار و اقامت در این کشور را می دهد، لغو نماید.

البته همزمان با داغ شدن این شایعه جمعی از مدیران حوزه تکنولوژی در نامه ای سرگشاده از ترامپ - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خواستند تا مانع از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اجرای این قانون شود و به تدریج نیز هریک از چهره های سرشناس این عرصه به صورت جداگانه به این خبر واکنش نشان دادند.

حالا مایکروسافت نیز اعلام نموده که کلیه هزینه های حقوقی آن دسته از کارکنانش که تحت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تاثیر لغو این قانون قرار می گیرند - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و اصطلاحا دیپورت می شوند را پرداخت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خواهد نمود.

برد اشمیت رئیس هیئت مدیره - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این کمپانی ضمن اشاره به این موضوع، تصمیم ترامپ برای لغو قانون داکا و در نهایت ملغی کردن مجوز زندگی و کار رویاپردازان آمریکا (آن دسته از مهاجران غیرقانونی که در زمان ورودشان به خاک آمریکا ۱۶ سال داشته اند و طبق این قانون اجازه زندگی و کار در این کشور به آنها داده شده است) را محکوم نمود و این اقدام را «گام بزرگ آمریکا به سمت گذشته» خواند.

اشمیت در صحبت هایش اعلام نمود که هم اکنون ۳۹ تن از کارکنان مایکروسافت را رویاپردازان تشکیل می دهند و اگر قرار باشد که این افراد در دادگاهی حاضر شوند مایکروسافت جانب آنها را خواهد گرفت. این حمایت نیز شامل پرداخت هزینه های مشاوره حقوقی، دفاعیه و یافتن راه های مناسب برای ورود کردن به ماجرا می شود.

مایکروسافت همچنین اعلام داشته که با دیگر شرکت ها و کسب و کارها وارد همکاری می شود تا از حقوق - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قانونی این افراد دفاع کند. گفتنی است اشمیت از کنگره خواسته تا ظرف شش ماهآینده (یعنی قبل از ملغی شدن داکا) قانونی را به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - جای داکا به تصویب برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone