تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42358.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات سخت افزاری تبلت Galaxy Tab A2 S مشخص شد

Galaxy Tab A2 S سامسونگ، تبلتی ارزان قیمت است که کودکان را هدف قرار داده است. متاسفانه این تبلت به صورت رسمی در مراسم Unpacked سامسونگ معرفی نشد، بنابراین می توان حدس زد که عرضه ...

Galaxy Tab A2 S سامسونگ، تبلتی ارزان قیمت است که کودکان را هدف قرار داده است. متاسفانه این تبلت به صورت رسمی در مراسم Unpacked سامسونگ معرفی نشد، بنابراین می توان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حدس زد که عرضه ای بی سر و صدا به بازار خواهد داشت.

این تبلت اقتصادی، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در دو مدل به دست - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مشتریان خواهد رسید: مدل وای فای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و مدل LTE. هر دو مدل اندروید 7.0 نوقا را به اجرا در می آورند اما بعید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است که در آینده، به روزرسانی های نرم افزاری را دریافت کنند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

از منظر مشخصات سخت افزاری، Galaxy - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - Tab A2 S به نمایشگری 8 اینچی با رزولوشن 1280x800 مجهز - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شده و چیپست اسنپدراگون 425 کوالکام، در نقش قلب تپنده آن ظاهر می شود. از دیگر مشخصات هم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می توان به دو گیگابایت حافظه، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از طریق پورت USB-C شارژ می شود اشاره کرد.

قیمت رسمی این تبلت هنوز مشخص نشده اما انتظار می - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - رود مدل وای فای با قیمت 200 یورو در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اروپا عرضه شود و این قیمت احتمالاً برای مدل LTE به حدود 100 یورو خواهد رسید. ناگفته نماند دستگاه در دو رنگ مشکی و طلایی روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone