🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  3. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42341.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

روتر RT-AC86U ایسوس، محصولی جدید برای گیمینگ آنلاین

فراگیر شدن بازی های رایانه ای آنلاین باعث شده گیمرها علاوه بر سخت افزار قدرتمند، نیازمند ارتباط اینترنتی پر سرعت و با ثباتی نیز باشند که در این میان روترها نقش بسیار مهمی را ایفا ...

فراگیر شدن بازی های رایانه ای آنلاین باعث شده گیمرها علاوه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بر سخت افزار قدرتمند، نیازمند ارتباط اینترنتی پر سرعت و با ثباتی نیز باشند که در این میان روترها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

کمپانی ایسوس نیز در همین راستا روتر «RT-AC86U» را به بازار عرضه کرده که با توانایی های ویژه ای مانند کاهش پینگ، گزینه مناسبی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برای گیمرها خواهد بود. دفتر ایسوس در ایران نیز بیانیه رسمی خود در این - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - باره را برای ما ارسال کرده که از شما دعوت می کنیم برای اطلاع از مشخصات و قابلیت های روتر مورد بحث، آن را از نظر بگذرانید:

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

ایسوس - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به تازگی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به معرفی روتر گیمینگ RT-AC86U پرداخت. این محصول یک روتر قوی کلاس AC2900 است - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که دارای سرعت و پوشش فوق العاده ایست و یک انتخاب مناسب برای بازی در هر نقطه از خانه یا محیط است.

RT-AC86U با داشتن آنتن های قدرتمند از قطع بازی و افت سیگنال شبکه جلوگیری می کند

RT-AC86U برای ارائه ی سرعت فوق العاده و استفاده ی همزمان از دو باند 802.11ac که توسط - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تکنولوژی NitroQAM تقویت شده، ساخته شده است. پهنای باند قابل توجه AC2900 و تکنولوژی MU-MIMO - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - استفاده را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برای کارهای چند منظوره و مدرن در خانواده ها، ایده آل - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کرده است و با داشتن آنتن های کاربردی، عملکرد و RangeBoost را بهبود بخشیده است تا نقاط خارج - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از محدوده را بدست آورد و از قطع بازی و افت سیگنال شبکه جلوگیری کند.

همچنین Avid gamers برای افزایش بازی دوگانه نیز توسط RT-AC86U ارائه شده است. افزون بر آن، QoS Adaptive برای اولویت بندی ترافیک بازی و شتاب دادن بازی های ساخته شده توسط WTFast® است که ارتباطات با سرورهای بازی در سرتاسر جهان را بهینه می کند.

ASI AiProtection توسط Trend Micro ™ Smart Network ساخته شده که امنیت شبکه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تجاری را برای تمام دستگاه های متصل شده برقرار می کند و تهدیدات اینترنتی مانند باج - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - افزارها را قبل از دسترسی آنها به شبکه، تشخیص داده و خنثی می - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کند.

سرعتی اعجاب انگیز و پر قدرت

ASUS RT-AC86U بهترین عملکرد شبکه Wi-Fi را با دارا بودن یک پردازنده ی دو هسته ای 1.8 گیگاهرتزی، در هر نقطه از خانه برای گیمرها فراهم می کند. RT-AC86U دارای دو باند همزمان 802.11ac است که توسط فناوری NitroQAM تقویت شده تا بتواند فرکانس 5.0 گیگاهرتز را با سرعت بسیار بالای 2166 مگابیت در ثانیه و فرکانس 2.4 گیگاهرتز با پهنای باند حداکثر 750 مگابیت در ثانیه را برای کاربران فراهم کند.

QoS Adaptive - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به طور خودکار ترافیک بازی را اولویت بندی می کند تا اطمینان حاصل شود که بازی های آنلاین همیشه در صف اول شبکه هستند و شتاب دهنده بازی WTFast که توسط GPN® طراحی شده است، یک اتصال خصوصی بهینه شده را به سرورهای بازی فراهم می کند و سرعت پینگ را به طور متوسط 30-60٪ کاهش می دهد.

فن آوری MU-MIMO اجازه می دهد تا چهار دستگاه Wi-Fi سازگار، بدون تاثیر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بر عملکرد یکدیگر، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - با حداکثر سرعت ممکن - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کار کنند که یک ویژگی عالی برای بازی تیمی در خانه  است.

پوشش فوق العاده

ASUS RT-AC86U برای ارائه گسترده ترین پوشش ممکن، دارای آنتن هایی با کارایی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بالا همراه با فن آوری ASUS AiRadar 2.0 beamforming است که سرعت و ثبات را با تمرکز سیگنال های رادیویی نسبت به هر دستگاه بهبود می بخشد. علاوه بر این، ASUS RangeBoost برای بهبود عملکرد برد های طولانی تر ارائه شده است که باعث از بین بردن نقاط مرده شده، و کاربران حتی در نقاط دورتر از روتر در خانه نیز می توانند از بازی های تلفن همراه لذت ببرند.

ASUS AiProtection: امنیت تجاری

ASUS RT-AC86U دارای سیستم ASUS AiProtection، یک سیستم امنیتی تجاری است که توسط Trend Micro ™ Smart Home Network ساخته شده است. با - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - استفاده از AiProtection، تمام دستگاه های متصل محافظت می شوند، حتی اگر مانند دستگاه های - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - loT هیچ گونه قابلیت آنتی ویروس از خودشان نداشته باشند. بر اساس یکپارچه سازی RT-AC86U و طراحی این روتر، میتوان حتی در صورت روشن نبودن - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نرم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - افزار امنیت دستگاه، همچنان شبکه را از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - حملات و نفوذ محافظت کرد.

AiProtection حملات مبتنی بر اینترنت را پیش از رسیدن به شبکه، مسدود خواهد کرد و در صورت وجود یک دستگاه آلوده در شبکه آن را شناسایی می کند، تا از ارسال هر گونه اطلاعات شخصی به سرورهای مخرب جلوگیری کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone