🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42327.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل اپلیکیشنی با نام Data Transfer Tool را منتشر کرد که فعلا نمی توانید آن را نصب کنید

نزدیک به یک ماه تا عرضه پرچمدار جدید گوگل با عنوان پیکسل 2 زمان باقی مانده و انگار اهالی مانتین ویو از یکی از برنامه های سیستمی این اسمارت فون پرده برداری کردند. به تازگی ...

نزدیک به یک ماه تا عرضه پرچمدار جدید گوگل با عنوان پیکسل 2 زمان باقی مانده و انگار اهالی مانتین ویو از یکی از برنامه های سیستمی این اسمارت فون پرده برداری کردند. به تازگی اپلیکیشن جدیدی به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نام Data Transfer Tool در گوگل پلی منتشر شده که فعلا هیچکدام از دیوایس های اندرویدی نمی توانند آن را اجرا کنند.

بخش جالب ماجرا اینجاست در توضیحات برنامه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آمده که Data Transfer Tool یک اپ سیستمی بوده و بنابراین به صورت اتوماتیک روی دستگاه ها نصب می شود. اما چون فعلا این اپلیکیشن با تمام تلفن - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های هوشمند بازار سازگار نیست، بنابراین خیلی ها معتقد هستند که Data Transfer Tool برای گوگل پیکسل 2 تدارک دیده شده است.

شایعات می گویند پیکسل 2 دارای دو نسخه متفاوت بوده و 13 مهر معرفی خواهد شد

البته سال گذشته هم گوگل چنین قابلیتی را برای پیکسل 1 آورده بود. همانگونه که احتمالا می دانید، سیستم عامل اندروید دارای ویژگی است که با آن می توانید بعضی محتویات و اپلیکیشن ها را بین دیوایس های قدیمی و جدید [با استفاده از آداپتور] جا به جا کنید.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی
اسکرین شاتی که ابتدا برای برنامه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - وجود داشت، همین - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تصویر بود که بعدها حذف شد. احتمالا تلفن سمت راست نمایی شماتیک از گوگل پیکسل 2 است.

گوگل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پیکسل که اکتبر 2016 عرضه شد، دارای نسخه پیشرفته همین ابزار بود. با این اسمارت فون نه تنها می توانستید محتویات را بین دستگاه های اندرویدی جا به جا کنید، بلکه قابلیت انتقال داده ها بین پیکسل و آیفون به کمک آداپتورهای مخصوصی را هم داشتید.

حالا با توجه به هدف اصلی Data Transfer - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - Tool، می توانیم آن را ورژن - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بهبود یافته همین ویژگی بنامیم. همچنان مشخص نیست Data Transfer Tool نسبت به ابزار مشابهی که در پیکسل 1 وجود داشت چه تفاوت هایی دارد و احتمالا باید تا اکتبر (مهر-آبان) سال جاری که این اسمارت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فون - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - عرضه می شود دست نگه داریم.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی
بعد از حذف اسکرین شات اولیه، - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تصویر جایگزین شد. اسمارت فونی که در عکس میبینید نکسوس بوده و تصیور مربوط - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به ورژن قدیمی Data Transfer Tool است.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone