🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42325.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی از دو موبایل Honor V9 Play و Honor 6 Play رونمایی کرد

همانطور که انتظارش را می کشیدیم، بالاخره دو تلفن همراه جدید از سری آنر شرکت هوآوی معرفی شدند. یکی Honor V9 Play و مدل ارزان قیمت تر و مقرون به صرفه تر با نام Honor ...

همانطور که انتظارش را می - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کشیدیم، بالاخره دو تلفن همراه جدید از سری آنر شرکت هوآوی معرفی شدند. یکی Honor V9 - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - Play و مدل ارزان قیمت تر و مقرون به صرفه تر با نام Honor 6 Play.

Honor V9 Play یک دستگاه با نمایشگر 5.2 اینچی و رزولوشن 720p است که به دوربین 13 مگاپیکسلی و گشودگی لنز f/2.2 مجهز است که می تواند فوکوس خودکار داشته باشد و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز برای ثبت سلفی ها در نظر گرفته شده.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

در زیر نمایشگر، چیپست MediaTek MT6750 قرار گرفته که سی پی یو Cortex-A53 هشت هسته ای با سرعت پردازش 1.5 گیگاهرتز و جی پی یو Mali-T860MP2 را در خود جای داده است. انرژی این چیپست و - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نمایشگر نیز از باتری 3 هزار میلی آمپری تامین خواهد شد. اگرچه یک درگاه میکرو اس دی هم تعبیه شده اما حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن برای عمده کاربران کافی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به نظر می رسد. اگر می خواهید دو سیم کارت همزمان روی یک تلفن داشته باشید، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آنر جدید برای شماست.

این دستگاه با قیمت های تقریبا 150 و 180 دلاری در چین به زودی عرضه خواهد شد. تفاوت این دو - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - قیمت در رم 3 - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - یا 4 گیگابایتی دستگاه است.

آنر 6 پلی اما نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 720p دارد. دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسلی بوده و گشودگی لنز آن f/2.0 گزارش شده در حالی که دوربین جلو 5 مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/2.4 است.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

چیپست MediaTek MT6737T - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آن شامل سی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پی یو چهار هسته ای Cortex-A53 با سرعت پردازش 1.4 گیگاهرتز و جی پی یو Mali-T720MP2 می شود و باتری 3020 میلی آمپری برای آن در نظر گرفته شده.

برخلاف آنر وی 9 پلی که اندروید 7.0 نوقا را اجرا می کند، آنر 6 پلی اندروید 6 را روی خود نصب دارد. 16 - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم نیز از دیگر مشخصه های دستگاه هستند.

قیمت آن اما با تغییر واحد پول چین، نزدیک به 90 دلار برآورد شده. قیمت مناسبی برای - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - یک دستگاه هوشمند و کارآمد به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone