🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  3. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  5. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42340.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

واتس اپ از ارائه دو ابزار جدید برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ خبر داد

واتس اپ امروز از نقشه های جدید خود برای آوردن خدمات پیام رسانی اش به دنیای کسب و کارها خبر داد. در راستای این هدف، واتس اپ ابزار جدیدی طراحی کرده که به کسب و ...

واتس اپ امروز - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از نقشه های جدید خود برای آوردن خدمات پیام رسانی اش به دنیای کسب و کارها - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خبر داد. در راستای این هدف، واتس اپ ابزار جدیدی طراحی کرده که به کسب و کارها اجازه می دهد تا از محیط پیام رسان برای ارتباط نزدیک - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - با - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مشتریان خود استفاده کنند.

تیم واتس اپ دو ابزار ویژه را برای کسب و کارها در نظر گرفته که فعلا مراحل تست را پشت سر می گذارند. مورد اول ابزاری است که واتس اپ از آن با عنوان «یک اپلیکیشن رایگان Whatsapp Business» - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - یاد کرده که ظاهرا برای کسب و کارهای کوچک و شرکت های در حال توسعه طراحی شده. اما از سوی دیگر ابزار دوم کسب و کارهای بزرگ را هدف گرفته که البته خدماتش برای - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - استفاده نیازمند پرداخت هزینه هستند.

واتس اپ دو ابزار برای کسب و کارها در نظر گرفته که فعلا مراحل تست را پشت سر می گذارند

از جمله قابلیت هایی که واتس اپ در اختیار کسب و کارها قرار می دهد می توان به ارسال نوتیفیکیشن های «زمان های پرواز، تأیید تحویل کالا و اطلاع رسانی آپدیت ها» به مشتریان اشاره کرد. بنابراین کسب و کارهایی مثل ایرلاین ها، بانک ها و فروشگاه های اینترنتی می توانند مشتریان بالقوه قابلیت های جدید واتس اپ باشند. واتس اپ در حال حاضر مشغول تست این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قابلیت ها با کسب و کارهایی است که خواهان آن هستند، بنابراین تعامل با مشتریان تنها زمانی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ممکن می شود که تیم توسعه دهنده اپ بازخوردهای کافی را دریافت کرده باشد.

در انتها اشاره به این موضوع هم بد نیست که کسب و کارها در واتس اپ می توانند تیک حساب کاربری تأیید شده را هم دریافت کنند، قابلیتی که البته بعضی کاربران در آخرین نسخه بتای این پیام رسان مشاهده کرده اند. همچنین واتس اپ اعلام کرده کاربران هر لحظه که بخواهند می توانند حساب کاربری کسب و کارها را برای جلوگیری از ارسال پیام مسدود نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone