تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42359.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی Equifax از به خطر افتادن اطلاعات شخصی 143 میلیون آمریکایی خبر می دهد

کمپانی Equifax به تازگی اعلام کرده که اطلاعات شخصی 143 میلیون آمریکایی طی سال جاری میلادی به خطر افتاده است. به نظر می رسد هکرها، آسیب پذیریی مهمی را در وب سایت Equifax کشف کرده ...

کمپانی Equifax به تازگی اعلام کرده که اطلاعات شخصی 143 میلیون آمریکایی طی سال جاری میلادی به خطر افتاده است. به نظر می رسد هکرها، آسیب پذیریی مهمی را در وب سایت Equifax کشف کرده اند و به کمک آن، نام اشخاص، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شماره تامین اجتماعی، تاریخ های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تولد، آدرس - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ها و در برخی موارد، شماره گواهی نامه را به سرقت برده اند.

علاوه بر این، شماره کارت اعتباری حدوداً 209 هزار نفر به همراه مستندات 182 هزار نفر که اطلاعات شناسایی این افراد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را شامل می شدند نیز ربوده شده است. اگرچه Equifax شرکتی بین المللی بوده و شعباتی در دیگر کشورها نیز دارد، خبر داده که اطلاعات هیچ شخصی در خارج از خاک آمریکا به سرقت نرفته است.

کمپانی مورد اشاره می گوید این رخنه امنیتی در روز 29 جولای امسال کشف شده و از آن زمان، آسیب پذیری برطرف گشته - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - است. Equifax همچنین وب سایتی اختصاصی برای قربانیان این حمله در نظر گرفته که امکان مشاهده اطلاعات حساب و دسترسی به بیمه سرقت هویت را مهیا می کند.

رخنه های امنیتی، امروزه به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اتفاقی معمول تبدیل شده اند اما هنگامی که شماره تامین اجتماعی یا شماره گواهی نامه افراد افشا می شود، این حملات جدی تر گرفته می شوند. در واقع با لو رفتن شماره های تامین اجتماعی، قربانیان ممکن است برای سرقت هویت هدف گذاری شوند. در نهایت Equifax می گوید در حال همکاری با یک شرکت مستقل و فعال در زمینه امنیت سایبری و نیز مراجعه قانونی است تا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ابعاد حمله را مورد بررسی قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone