🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  3. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42342.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

لنوو از تلفن K8 Plus با دوربین دوگانه و باتری 4000 میلی آمپری رونمایی کرد

کمپانی چینی لنوو امروز از میان رده دو سیم کارت جدیدی تحت عنوان «K8 Plus» در هندوستان پرده برداشت که از بدنه فلزی و سنسور اثر انگشت بهره مند بوده، و با قیمت 170 دلار ...

کمپانی چینی لنوو امروز از میان رده دو سیم کارت جدیدی تحت عنوان «K8 Plus» در هندوستان پرده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برداشت که از بدنه فلزی و سنسور اثر انگشت بهره مند بوده، - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و با قیمت 170 دلار به فروش خواهد رسید.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

مهمترین ویژگی موبایل مورد بحث، ماژول دوربین دوگانه بوده که از ترکیب دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی با فناوری «Purecell Plus» تشکیل شده و در ضمن K8 Plus برای ثبت سلفی، از یک - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دوربین 8 مگاپیکسلی با فلش LED بهره خواهد برد.

K8 Plus از چیپست هشت هسته ای مدیاتک Helio P25 برخوردار است

میان رده جدید - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - لنوو به چیپست 16 نانومتری و هشت هسته ای «Helio P25» با معماری FinFET مجهز بوده و از رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی (با قابلیت افزایش 128 گیگابایتی) برخوردار است. K8 Plus همچنین از یک باتری 4000 میلی آمپری نیز بهره مند بوده که به گفته سازنده، تا دو روز کاربری نرمال یا 20 ساعت پخش ویدیوی مداوم را رقم خواهد زد.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که محصول مورد اشاره در کنار نمایشگر 5.2 اینچی IPS تمام اچ دی، از فناوری صدای با کیفیت «Dolby Atmos» نیز برخوردار بوده و به یک دکمه اختصاصی موسیقی (با قابلیت برنامه ریزی برای راه اندازی اپلیکیشن های مورد نظر) مجهز شده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است.

گفتنی است K8 Plus طبق سیاست های جدید لنوو، از نسخه خالص اندروید 7.1.1 بهره می برد که بنا به گفته کمپانی، در آینده به اندروید 8 اوریو (زمان به روزرسانی هنوز معلوم نیست) ارتقا خواهد یافت.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

- تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زریر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام میتونم یه سوال بپرسم شما منطقه روستای باسمنج تبریز تعمیر جارو برقی ناسیونال 2200w هم دارید
پاسخ: بله در روستای باسمنج شهر تبریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone