🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42326.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

قیمت بالای آیفون جدید تا حدی به هزینه کلان پنل های OLED سامسونگ ارتباط دارد

مدتی پیش شنیدیم که مدل 512 گیگابایتی آیفون 8 ممکن است قیمتی معادل 1199 دلار داشته باشد که در قیاس با مدل 64 گیگابایتی گلکسی نوت 8 سامسونگ با قیمت 929.99 دلار، تفاوتی حدودا! 300 ...

مدتی پیش شنیدیم که مدل 512 گیگابایتی آیفون 8 ممکن است قیمتی معادل 1199 دلار داشته باشد که در قیاس با مدل 64 گیگابایتی گلکسی نوت 8 سامسونگ با قیمت 929.99 دلار، تفاوتی حدودا! 300 دلاری مشاهده می شود. بنابر گزارش تازه مینگ-چی کو، تحلیلگر شهیر موسسه KGI Securities، هزینه پرداختی اپل به سامسونگ بابت تولید پنل های OLED، یکی از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اصلی ترین دلایل افزایش قیمت آیفون جدید است.

این پنل های تازه، تا دو برابر هزینه بیشتری نسبت به پنل های LCD خانواده آیفون 7 و نیز خانواده آیفون - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - 7 اس که همراه با آیفون نسل بعد معرفی می شود روی دست اپل می گذارد. به عبارت دیگر، گفته می - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شود اپل برای هر پنل OLED تامین شده از سوی سامسونگ، مجبور به پرداخت 120 الی 130 دلار است اما این - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هزینه برای پنل های - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - LCD اشاره شده در بالا، به 45 الی 55 دلار می رسد.

از آن جایی که سامسونگ در حال حاضر تامین کننده انحصاری این - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پنل ها برای اپل به شمار می رود، کمپانی ساکن کوپرتینو به سختی دنبال تامین کننده ای دیگر مانند ال جی نیز هست. همکاری با یک تامین کننده - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دیگر، نه تنها خیال اپل را از عدم کمبود نمایشگرهای OLED راحت می کند، بلکه می تواند به رقابت میان دو تامین کننده منجر گردد و هزینه های اپل را کاهش دهد.

نمایشگرهای OLED سامسونگ، از لمس سه بعدی پشتیبانی نمی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کنند زیرا مانند نمایشگرهای LCD قادر به پاسخدهی بسته به میزان فشار نیستند. KGI می گوید این مسئله یکی از دلایلی بوده که اپل را از تعبیه سنسور Touch ID در زیر نمایشگر منصرف کرده است. به تبع همین، آیفون 8 (یا آیفون اکس یا آیفون ادیشن) به جای Touch ID از سیستم تشخیص چهره سه بعدی بهره می برد که به کمک دوربین - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سلفی، قفل دستگاه را باز می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone