🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22035.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سازمان بهداشت جهانی: در خانه بمانید و بازی‌ کنید

کرونا بزرگترین بحران کنونی در جهان است و ماندن در خانه اهمیت بالایی برای مبارزه با آن دارد. به تازگی «ری چمبرز»، سفیر استراتژی سازمان بهداشت جهانی مردم را به ماندن در خانه و اجرای بازی‌های ...

کرونا بزرگترین بحران کنونی در جهان است و ماندن در خانه اهمیت بالایی برای مبارزه با آن دارد. به تازگی «ری چمبرز»، سفیر استراتژی سازمان بهداشت جهانی مردم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بیجار استان کردستان - را به ماندن در خانه و اجرای بازی‌های ویدیویی ترغیب کرده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بیجار استان کردستان - است.

در حال حاضر برخی کشورها قرنطینه شده‌اند و شهروندان باید در خانه بمانند. سازمان‌های بهداشت در کشورها راه‌های مختلفی را برای جلوگیری از شیوع - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بیجار استان کردستان - ویروس کرونا پیشنهاد کرده‌اند. در جدیدترین اقدام، سازمان بهداشت جهانی مردم را به اجرای بازی‌های ویدیویی تشویق کرده است.

روز شنبه توسعه دهندگان بازی شامل شرکت‌های بزرگ یوبی‌سافت، اکتیویژن و بلیزارد دست به ابتکار جدیدی به نام PlayApartTogether# زدند. از این کمپین شرکت‌های دیگری مانند آمازون و یوتیوب نیز پشتیبانی کرده‌اند. هدف از این اقدام، سرگرم کردن مردم در شرایط قرنطینه است. حفظ فاصله اجتماعی یکی از راه‌های کاهش خطر ابتلا به ویروس کرونا محسوب می‌شود، بنابراین با اجرای بازی‌های ویدیویی می‌توان در خانه ماند و کمتر با دیگران ارتباط فیزیکی برقرار کرد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بیجار استان کردستان

به اعتقاد سازمان بهداشت جهانی، چنین اقدامی می‌تواند به مردم در شرایط قرنطینه کمک کند. صنعت گیم طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد، بنابراین به گفته سفیر استراتژی جهانی سازمان بهداشت جهانی، این پیام - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بیجار استان کردستان - می‌تواند به دست میلیون‌ها نفر برسد و مانع از شیوع بیشتر کووید-19 شود.

پلتفرم‌های بازی مانند پلی استیشن، ایکس باکس و سوییچ امکان بازی با افراد مختلف در سراسر جهان را فراهم می‌کند. در حقیقت می‌توانید بدون ملاقات فیزیکی، از بازی کردن لذت ببرید و اوقات خوشی را در دوران قرنطینه سپری کنید. اگر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بیجار استان کردستان - اهل کنسول نیستید، می‌توانید با گوشی هوشمند خود بازی کنید.

اجرای بازی با دوستان خود به صورت آنلاین، می‌تواند مشکلات مربوط به دوران قرنطینه را کاهش دهد و باعث ارتباط بیشتر شما با آن‌ها شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone