🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  4. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  5. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22037.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

عبور از بحران به سبک Airbnb: نصف شدن حقوق مدیران ارشد

شیوع ویروس کرونا ضررهای هنگفتی به شرکت‌ها و استارتاپ‌های مختلف وارد کرده. بر اساس گزارش رویترز، استارتاپ Airbnb برای گذر از این بحران تصمیم به کاهش 50 درصدی حقوق مدیران ارشد و تعلیق فعالیت‌های بازاریابی ...

شیوع ویروس کرونا ضررهای هنگفتی به شرکت‌ها و استارتاپ‌های مختلف وارد کرده. بر اساس گزارش رویترز، استارتاپ Airbnb برای گذر از این بحران تصمیم به کاهش 50 درصدی حقوق مدیران ارشد و تعلیق فعالیت‌های بازاریابی خود گرفته است.

Airbnb برای صرفه‌جویی 800 میلیون دلاری در سال جاری میلادی، تمام فعالیت‌های بازاریابی خود را متوقف خواهد کرد. علاوه بر این، موسسان این استارتاپ تا 6 ماه آینده حقوق دریافت نخواهند کرد و همچنین حقوق مدیران ارشد آن 50 درصد کاهش پیدا می‌کند. Airbnb نیروی جدید استخدام نخواهد کرد، البته همچنان به جذب نیرو برای برخی وظایف حیاتی ادامه می‌دهد.

بسیاری از شرکت‌ها در ایالات متحده آمریکا در حال تلاش برای دریافت وام و افزایش نقدینگی خود هستند تا بتوانند از بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، جان سالم بدر ببرند. بر اساس گزارش رویترز، استارتاپ Airbnb به علت کاهش درآمدهای خود روز چهارشنبه یک جلسه تلفنی برای تمدید تسهیلات 1 میلیارد دلاری با بانکداران صورت داده است. این استارتاپ به کارکنان خود اعلام کرده به احتمال زیاد در سال 2020 پاداش دریافت نخواهند کرد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تایباد استان خراسان

بر اساس - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - گزارشی دیگر که در روز جمعه از سوی The Information منتشر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - شد، مدیر اجرایی این استارتاپ، «برایان چسکی» در روز پنجشنبه به کارمندان اعلام - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - کرده بود که احتمال تعدیل نیرو وجود دارد. Airbnb در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - ایمیلی اعلام کرده: «Airbnb برای مقاومت در شرایط سخت آماده شده و ما سعی می‌کنیم جامعه و شرکت خود را تقویت کنیم.»

این استارتاپ تصمیم گرفته به مشتریان خود در مناطقی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، هزینه را به صورت کامل برگرداند. Airbnb یکی از استارتاپ‌های سودده در سال‌های گذشته بود و حالا انتظار می‌رود صدها میلیون دلار به خاطر کرونا ضرر دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone