🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  3. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22017.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

برای مقابله با کرونا و گسترش فرهنگ خرید آنلاین؛ پویش از خانه بخریم راه‌اندازی می‌شود

با توجه به شیوع ویروس کووید 19 و در راستای کاهش سفرهای شهری و برون شهری با مشارکت وزارت ارتباطات، صدا و سیما، اتاق اصناف ایران، اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و سایر نهادها ...

با توجه به شیوع ویروس کووید 19 و در راستای کاهش سفرهای شهری و برون شهری با مشارکت وزارت ارتباطات، صدا و سیما، اتاق اصناف ایران، اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و سایر نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - به زودی پویش از خانه بخریم راه اندازی خواهد شد.

این پویش با هدف ترغیب مردم به خرید غیر حضوری از جمله - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - خرید اینترنتی راه اندازی خواهد شد. این پویش تا زمانی که کشور درگیر ویروس - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - کرونا است، ادامه خواهد داشت. کسب و کارهای متقاضی جهت حضور در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - این پویش ملزم به رعایت برخی از شرایط می باشند.

شرایط حضور در پویش نیز به این شرح اعلام شده است:

  • دارای پروانه کسب از اتحادیه کسب و کار مجازی یا تائیدیه موقت
  • ارسال رایگان سفارشات بالای ۱۰۰ هزار تومان
  • زمان ارسال کالاهای تند مصرف حداکثر 24 ساعت
  • زمان ارسال سایر کالاها حداکثر 72 ساعت
  • پذیرفتن قوانین اختصاصی پویش
  • رعایت پروتکل بهداشتی آماده سازی و ارسال کالا
  • انتشار محتوای تولید شده پویش توسط کسب و کارها

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی اعلام کرده که به زودی شرایط تبلیغات - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - هماهنگ کمپین در صداوسیما و شبکه های مجازی و امکان فروش اقساطی با همکاری پست بانک ایران برای خریداران از فروشگاه‌های عضو پویش برنامه ریزی شده است که بزودی شرایط آن منتشر خواهد شد. به گفته این اتحادیه کسب و کارهای عضو اتحادیه جهت ثبت نام در پویش وارد پروفایل خود در سایت اتحادیه شده و در منوی کناری وارد پویش از خانه بخریم شوید.

بر اساس شنیده‌های دیجیاتو قرار است در این طرح کدهای تخفیفی از سوی فروشگاه‌ها عرضه شود تا مردم هرچه بیشتر به خرید آنلاین مبادرت ورزند، هرچند قرار نیست - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - سوبسیدی از سمت دولت در این بخش پرداخت شود و تمامی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - این هزینه‌های تشویقی از سمت بخش خصوصی تامین خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس

کسب و کارهای غیر عضو نیز جهت ثبت اطلاعات باید به این لینک بروند. پس از ثبت اطلاعات درخواستی و تایید وبسایت از سوی اتحادیه، مراتب از سوی کارشناسان اعلام خواهد شد. اتحادیه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - کسب‌وکارهای مجازی همچنین اعلام کرده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 91303230 تماس حاصل فرمایید.

پیش‌تر اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی خبر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - از فراهم کردن بستر آنلاین برای فعالان سنتی خبر داده بود. در این طرح کسب‌وکارهای آنلاین به فعالان بازار سنتی معرفی می‌شدند تا همکاری برد بردی بین آنها شکل بگیرد و بستر خرید و فروش آنلاین رشد پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone