🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25304.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

انتشار گزارش درآمدهای ال جی در سال 2019؛ عملکرد ضعیف بخش موبایل

گزارش درآمدهای ال جی در سال 2019 از رکوردشکنی این شرکت در سال گذشته میلادی با فروش 53 میلیارد دلاری خبر می دهد. سود عملیاتی ال جی 2.07 میلیارد دلار گزارش شده که کاهش 10 ...

گزارش درآمدهای ال جی در سال 2019 از رکوردشکنی این شرکت در سال گذشته میلادی با فروش 53 میلیارد دلاری خبر می دهد.

سود عملیاتی ال جی 2.07 میلیارد دلار گزارش شده که کاهش 10 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد. به گفته ال جی دلیل این کاهش، سرمایه گذاری بیشتر در بخش بازاریابی و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - توسعه فناوری های جدید بوده است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان

قسمت اعظم درآمدهای ال جی از بخش لوازم خانگی و راهکارهای هوا کسب شده است. این قسمت یک سوم درآمد (18.29 میلیارد دلار) و بیشترین سود عملیاتی (1.7 میلیارد دلار) را عاید کمپانی کره ای کرده است. - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - بخش لوازم خانگی و راهکارهای هوا رکوردهای این شرکت را از لحاظ درآمد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - و سود عملیاتی در سال گذشته جابه‌جا کرده اند.

شرکت مورد بحث در سه ماهه چهارم سال 2019 موفق به کسب درآمد 3.92 میلیارد دلاری و سود عملیاتی 103.86 میلیون دلاری شد که نسبت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - به مدت زمان مشابه در سال قبل به ترتیب افزایش 7 و 8.5 درصدی را نشان می دهند. این آمار و ارقام برای ال جی در سه ماهه منتهی به سال جدید رکورد محسوب می شوند. این افزایش درآمد به خاطر تقاضای بالا در بازارهای آمریکای شمالی و اروپا بوده است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان

بخش موبایل ال جی همچنان با مشکلات متعدد دست و پنجه نرم می کند. درآمد سالانه این قسمت 5.07 میلیارد دلار بوده که زیان 858.34 میلیون دلاری را بر جای گذاشته. دلیل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - این امر افزایش هزینه های بازاریابی برای تبلیغ پرچمداران این شرکت بوده است.

ال جی امیدوار است در سال 2020 با کاهش هزینه ها و فروش گوشی های میان رده و پریمیوم 5G، وضعیت بخش موبایل را بهبود دهد.

بخش سرگرمی های خانگی ال جی درآمد 13.73 میلیارد دلاری و سود عملیاتی 833 میلیون دلاری را گزارش کرده که نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نشان نمی دهند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان

بخش قطعات خودروی ال جی با عملکرد خوب خود در سال 2019 شایسته تحسین است. درآمد 4.65 میلیارد دلاری بالاترین آمار فروش سالانه در تاریخ این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - بخش محسوب شده و نسبت به سال 2018 افزایش 27 درصدی را نشان می دهد.

البته بخش قطعات خودروی این شرکت ضرر 165.6 میلیون دلاری را در سال 2019 گزارش کرد. ال جی پیش بینی می کند با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - سخت تر شدن قوانین زیست محیطی در اروپا و افزایش تقاضا برای خودروهای برقی و هیبریدی در سال 2020، ضرردهی این بخش نیز کاهش یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone