🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  4. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  5. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22051.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

افزایش ۹۰۰ درصدی نژادپرستی علیه چینی‌ها در شبکه‌های اجتماعی

بیماری مرگباری که مثل ابری تیره بر جهان سایه افکنده از چین شروع شد و همین عامل باعث افزایش چشمگیر نژادپرستی علیه این کشور در شبکه های اجتماعی شده است. قرنطینه گسترده در بسیاری از ...

بیماری مرگباری که مثل ابری تیره بر جهان سایه افکنده از - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - چین شروع شد و همین عامل باعث افزایش چشمگیر نژادپرستی علیه این کشور - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - در شبکه های اجتماعی شده است.

موسسه L1ght با تحلیل رفتار کاربران از طریق هوش مصنوعی دریافته که هشتگ هایی نظیر ویروس چینی و ویروس کمونیست در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - شبکه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - های اجتماعی بسیار محبوب شده و در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - پست های مربوط به بحران کرونا از آنها استفاده می شود. L1ght در بررسی جامع خود میلیون ها سایت، شبکه اجتماعی، فوروم های چت و حتی سایت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - های گیمینگ را در کنار تصاویر، ویدیوها و فایل های صوتی پست شده تجزیه و تحلیل کرده که از افزایش نژادپرستی، قلدری - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - و نفرت پراکنی علیه چینی ها و برخی از گروه های با ریشه آسیایی در دیگر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - نقاط دنیا - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - حکایت دارد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت جام استان خراسان

از نظر این افراد چینی ها مقصر شیوع بیماری کووید-۱۹ هستند که تا روز گذشته بیش از ۵۸۰ هزار نفر بیمار و ۲۶ هزار قربانی بر جای گذاشته - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - است. این مطالب در حالی محبوب شده اند که پیش از این فعلان حقوق بشر و سیاستمداران نسبت به افزایش حجم محتوای با رنگ و بوی نژادپرستانه علیه چینی ها در اینترنت هشدار داده بودند.

نفرت پراکنی تنها به شبکه های اجتماعی محدود نمی شود و برخی از رسانه ها نظیر اسکای نیوز استرالیا با انتشار گزارش هایی مبنی بر انتشار عمدی ویروس کرونا توسط چین به آن دامن می زنند. این ویدیو بیش - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - از ۵ هزار نظر دریافت کرده که اغلب آنها رنگ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - و بوی نژادپرستانه دارند. استفاده دونالد ترامپ از عبارت ویروس چینی هم یکی دیگر از دلایل افزایش استفاده از عبارت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - چینی است. ترامپ درباره استفاده از این عبارت گفته بود: «این اصلا نژادپرستانه نیست چون این [ویروس] از چین آمده است.»

یکی دیگر از نکاتی که L1ght در گزارش خود به آن اشاره کرده افزایش ۲۰۰ درصدی بازدید از سایت های نفرت پراکن است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone