🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  2. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22039.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آسترو اسلاید معرفی شد؛ گوشی جدید پلنت کامپیوترز مجهز به کیبورد فیزیکی

اغلب گوشی‌های هوشمند کنونی فاقد کیبورد فیزیکی هستند، اما در میان شرکت پلنت کامیپوترز تصمیم به رونمایی از گوشی آسترو اسلاید با مکانیزم کشویی و کیبورد فیزیکی QWERTY گرفته. این دستگاه از شبکه 5G پشتیبانی ...

اغلب گوشی‌های - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - هوشمند کنونی فاقد کیبورد فیزیکی هستند، اما در میان شرکت پلنت کامیپوترز تصمیم به رونمایی از گوشی آسترو - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - اسلاید با مکانیزم کشویی و کیبورد فیزیکی QWERTY گرفته. این دستگاه از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

شرکت پلتنت کامپیوترز همچنان به تولید - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - گوشی‌های منحصر به فرد خود با کیبورد فیزیکی ادامه می‌دهد. جدیدترین محصول این شرکت آسترو اسلاید نام دارد که اگرچه از صفحه نمایش 6.53 اینچی بهره می‌برد، اما - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - دارای مکانیزم کشویی «RockUp» بوده و کیبورد فیزیکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این دستگاه که می‌توان از آن به عنوان یک دستیار دیجیتال شخصی (PDA) نیز یاد کرد، به مکانیزمی مجهز شده که نمایشگر آن را بالا می‌برد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - و آن را تبدیل به یک لپ تاپ کوچک می‌کند. با باز کردن این گوشی، - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - کیبورد فیزیکی QWERTY نمایان می‌شود که می‌توان توسط آن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - پیام‌های - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - خود را تایپ کنید.

آسترو اسلاید یک محصول قدرتمند است. این دستگاه از سیستم عامل اندروید 10 بهره می‌برد که البته امکان استفاده از لینوکس را نیز برای کاربران فراهم خواهد کرد. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست مدیاتک Dimensity 1000 تامین می‌شود که دارای مودم 5G است.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان

پلنت کامپیوترز جدیدترین محصول خود را به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز کرده و برای آن 6 گیگابایت رم و 128 - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - گیگابایت حافظه داخلی با امکان استفاده از کارت حافظه را درنظر گرفته. - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - این دستگاه از سیم‌کارت نانو و - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - همچنین eSIM پشتیبانی می‌کند.

آسترو - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - اسلاید ما را به یاد دستیارهای دیجیتال شخصی بلک بری در سال‌های دور می‌اندازد، البته این دستگاه دارای تمام امکانات گوشی‌های هوشمند امروزی نیز هست. این پروژه با کمک‌های مالی مردمی در «ایندی‌گوگو» به تولید می‌رسد. در گذشته گوشی Cosmo Communicator نیز - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - با این روش به تولید رسیده بود.

آسترو اسلاید که امروز معرفی شده، دارای قیمت پایه 491 دلار بوده و انتظار می‌رود از فرودین سال آینده در اختیار خریداران قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone