🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22046.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

نتایج یک تحقیق چند ساله: آسپرین ریسک آلزایمر را کاهش نمی‌دهد

موضوع مصرف منظم آسپرین برای کاهش علائم زوال عقل و آلزایمر همواره در بین دانشمندان مورد بحث بوده است. اما تحقیقات گسترده چندین ساله روی 20 هزار بیمار نشان داده که هیچ مدرکی دال بر ...

موضوع مصرف منظم آسپرین برای کاهش علائم زوال عقل و آلزایمر همواره در بین دانشمندان مورد بحث بوده است. اما تحقیقات گسترده چندین ساله روی 20 هزار بیمار نشان داده که هیچ مدرکی دال بر مزایای درمانی مصرف این دارو - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گلستان استان گلستان - در جلوگیری از پیشرفت آلزایمر یا دیگر اختلال های شناختی وجود ندارد.

آسپرین یک داروی ضد التهاب است که خاصیت تب بر و تسکین دهندگی دارد. اما یکی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گلستان استان گلستان - از اثرات آن رقیق کردن خون است و به همین دلیل برای درمان بیماری های قلبی عروقی و به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گلستان استان گلستان - منظور کاهش ریسک حمله قلبی و سکته مغزی تجویز می شود. با این حال مصرف این دارو مخاطرات خاص خود را نیز به همراه دارد.

آسپرین می تواند التهابات مغز را کاهش دهد و از ایجاد لخته در رگ های مغز جلوگیری کند. در سال 2018 یک پژوهش روی موش ها نشان داد که این دارو می تواند از تحلیل رفتن اعصاب که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گلستان استان گلستان - با بیماری آلزایمر مرتبط است، جلوگیری کند. اما - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گلستان استان گلستان - آزمایش های انسانی نشان می دهد که این دارو هیچ مزیتی در ارتباط با آلزایمر ندارد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گلستان استان گلستان

این پژوهش مبتنی بر نزدیک به 19 هزار شرکت کننده عمدتاً بالای 70 سال بوده که مشکل قلبی یا زوال عقل نداشتند. نیمی از این افراد به طور روزانه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گلستان استان گلستان - دوز پایینی از آسپرین را مصرف کردند و به نیمی دیگر دارونما داده شد. در طول این مدت و پس - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گلستان استان گلستان - از آن آزمایش های حافظه متعددی از شرکت کنندگان گرفته شد. محققان به طور متوسط بیماران را به مدت 4.7 سال تحت نظر گرفتند و دریافتند که 575 نفر از این افراد با زوال عقل مواجه شدند. اما در نهایت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گلستان استان گلستان - مشخص شد که بین - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گلستان استان گلستان - افراد مصرف کننده آسپرین و دیگران تفاوتی در این زمینه وجود ندارد.

بر اساس آمارها، - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گلستان استان گلستان - تخمین زده می شود که 50 میلیون نفر در سراسر جهان از مشکل زوال عقل رنج می برند. انتظار می رود با افزایش جمعیت، این عدد افزایش یابد و به همین دلیل محققان به دنبال روشی ساده و ارزان قیمت برای کاهش ریسک ابتلا به زوال عقل هستند. اما تحقیق جدید بسیاری - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گلستان استان گلستان - از امیدها در زمینه جلوگیری - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گلستان استان گلستان - از این اختلال یا کاهش مشکلات شناختی این چنینی را به یأس بدل کرده است.

با این حال باید اشاره کنیم که این پژوهش با اشکالاتی هم همراه بوده؛ به عنوان مثال تنها شامل شرکت کنندگان سالم می شده و احتمال می - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گلستان استان گلستان - رود آسپرین روی این افراد اثر کمتری نسبت به دیگر افراد جامعه داشته باشد. همچنین برخی معتقدند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گلستان استان گلستان - که زمان متوسط کمتر از 5 سال برای چنین تحقیق کافی نیست. با این حال محققان از پژوهش های طولانی تر به منظور مطالعه بیشتر در آینده خبر داده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone