🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  5. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22019.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی شیائومی می 10 لایت 5G با قیمت ۳۵۰ یورو معرفی شد

پیشتر این نوید به علاقمندان تکنولوژی ارتباطی 5G داده شده بود که در سال ۲۰۲۰ میتوانند منتظر عرضه گوشی های ارزان قیمتی با پشتیبانی از این شبکه باشند و شیائومی روز گذشته با معرفی گوشی ...

پیشتر این نوید به علاقمندان تکنولوژی ارتباطی 5G داده شده بود که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بابل استان مازندران - در سال ۲۰۲۰ میتوانند منتظر عرضه گوشی های ارزان قیمتی با پشتیبانی از این شبکه باشند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بابل استان مازندران - و شیائومی روز گذشته با معرفی گوشی می 10 لایت ۳۵۰ یورویی به این وعده عمل کرد.

شیائومی می 10 لایت 5G - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بابل استان مازندران - از نظر امکانات با اعضای خانواده می 10 تفاوت هایی دارد اما میتوان اینطور گفته که روح هر سه آنها یکیست؛ این گوشی از چیپست اسنپدراگون 765G بهره می برد که به یک - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بابل استان مازندران - مودم 5G مجهز شده است و وظیفه خنک سازی آن در حین انجام - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بابل استان مازندران - فرایندهای پردازشی به تکنولوژی LiquidCool محول شده است.

گوشی می 10 لایت همچنین از یک نمایشگر ۶.۵۷ اینچی امولد بهره می برد که یک بریدگی قطره ای شکل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بابل استان مازندران - نیز در بالای آن دیده می شود و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بابل استان مازندران

شیائومی یک دوربین اصلی چهارگانه را هم برای این گوشی در نظر گرفته - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بابل استان مازندران - که از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می برد و باقی جزئیات آن هنوز اعلام نشده است. البته بنابر گفته شرکت سازنده این دوربین امکاناتی نظیر مد تصویربرداری Pro و مد بدون لرزش Shoot Steady دارد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بابل استان مازندران

شیائومی می 10 لایت 5G همچنین از یک باتری ۴۱۶۰ میلی آمپر ساعتی بهره می گیرد که شارژ کابلی ۲۰ واتی را برای آن فراهم می - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بابل استان مازندران - کند. ضخامت این گوشی برابر با ۷.۹۸ میلیمتر عنوان شده و وزنش از ۱۹۲ گرم فراتر نمی رود. علاقمندان به خرید تازه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بابل استان مازندران - ترین میان رده شیائومی میتوانند آن را از میان گزینه های رنگی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بابل استان مازندران - سفید، خاکستری و سبز خریداری نمایند.

این گوشی طبق اعلام شرکت سازنده از یک - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بابل استان مازندران - ماه دیگر وارد بازار می شود و نسخه بهره مند از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی آن ۳۵۰ یورو قیمت دارد. البته شیائومی می 10 لایت 5G  یک - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بابل استان مازندران - نسخه ۱۲۸ گیگابایتی هم دارد که ۵۰ یورو گرانتر تمام می شود.

بد نیست اشاره کنیم که پیشتر گوشی Nokia 8.3 5G با امکاناتی مشابه به محصول شیائومی و بازه قیمتی ۶۰۰ یورو معرفی شد و به نظر می رسد که شیائومی با ارائه این موبایل رقابت را برای نوکیا دشوار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone