🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  2. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  4. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  5. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22044.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

طرح جدید MIT: شارژ بی‌سیم باتری با استفاده از امواج Wi-Fi

فناوری شارژ بی‌سیم در سال‌های اخیر پیشرفت چندانی نداشته، اما این موضوع مانع از انجام تحقیقات گسترده در این زمینه نشده. اخیرا تیمی از دانشگاه MIT دستگاهی را طراحی کرده که می‌تواند از انرژی امواج ...

فناوری شارژ بی‌سیم در سال‌های اخیر پیشرفت چندانی نداشته، اما این موضوع مانع از انجام تحقیقات گسترده در این زمینه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریمان استان خراسان - نشده. اخیرا تیمی از دانشگاه MIT دستگاهی را طراحی کرده که می‌تواند از انرژی امواج وای‌ فای برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی استفاده کند، البته این طرح هنوز عملی نشده است.

در حال حاضر اکثر گوشی‌های پرچمدار از فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کنند، اما اگر واقع‌بین باشیم این تکنولوژی کارایی بالایی ندارد. همانند شارژ سیمی، در فناوری بی‌سیم نیز باید گوشی برای شارژ روی یک پد قرار بگیرد. این احتمال وجود دارد که در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریمان استان خراسان - آینده شاهد تغییرات بنیادی در این زمینه باشیم.

در اطراف ما تشعشعات زیادی شناور هستند. تابش تراهرتز از امواج با فرکانس بالا تشکیل شده‌ که در میان تابش مادون قرمز و امواج مایکروویو در طیف الکترومغناطیسی قرار - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریمان استان خراسان - گرفته‌. این امواج توسط بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی تولید می‌شوند، در حقیقت تمام دستگاه‌هایی که سیگنال وای فای ارسال می‌کنند، این امواج را تولید می‌کنند.

این امواج به عنوان یک منبع انرژی ارزشمند محسوب می‌شوند، اما استفاده از آن‌ها بسیار دشوار است. به تازگی تیمی از دانشگاه‌ها MIT موفق به طراحی دستگاه جدیدی شده که امکان استفاده از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریمان استان خراسان - تابش تراهرتز را فراهم می‌کند، البته هنوز این طرح در دنیای واقعی آزمایش نشده است.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریمان استان خراسان

برای ساخت این دستگاه که با نام یکسوساز تراهرتز شناخته می‌شود، از یک مربع کوچک گرافینی و لایه‌ای از نیترید بور استفاده شده. در اطراف این دستگاه آنتن قرار گرفته که تابش تراهرتز را از هوا جمع کرده و سیگنال - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریمان استان خراسان - را در هنگام عبور از روی گرافین، تقویت می‌کند. این فرایند باعث می‌شود الکترون‌ها در گرافین در یک جهت حرکت کنند و یک جریان مستقیم (DC) تولید شود.

برای ساخت این دستگاه باید از گرافین خالص استفاده شود، چرا که هرگونه ناخالصی پراکندگی الکترون‌ها را در پی دارد. البته از لایه نیترید بور برای جلوگیری از این موضوع استفاده شده. معمولا بدون نیاز به این لایه، الکترون‌ها توسط امواج در یک جهت حرکت می‌کنند، اما نیتروژن و بور باعث هدایت آن‌ها می‌شوند.

این یکسوساز تراهرتز تنها قادر به تولید مقدار بسیار کمی انرژی است که می‌توان از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریمان استان خراسان - آن برای شارژ دستگاه‌های کوچک مانند پیس میکر استفاده کرد. اگرچه در ابتدا این روش برای شارژ دستگاه‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما هدف نهایی شارژ بی‌سیم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریمان استان خراسان - گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها است. علاوه بر این موضوع، با استفاده از امواج می‌توان از اتلاف انرژی جلوگیری کرد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریمان استان خراسان - و نیاز به منابع تجدیدناپذیر را کاهش داد. باید منتظر ماند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فریمان استان خراسان - و دید محققان می‌توانند طرح خود را عملی کرده و انقلابی در این فناوری ایجاد کنند یا این طرح با شکست روبه‌رو می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر قباد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام سایت ***** جارو برقی کنوود VC2477 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone