🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22056.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی میان رده زد تی ای اکسون 11 با پشتیبانی از 5G معرفی شد

در برهه کنونی تکنولوژی 5G محبوبیت بالایی دارد، اما تلاش هایی که برای فراگیرتر نمودن آن صورت می گیرد کافی نیست. شبکه نسل پنجم جدای از پوشش محدودی که دارد حالا به خاطر شیوع کرونا ...

در برهه کنونی تکنولوژی 5G محبوبیت بالایی دارد، اما تلاش هایی که برای فراگیرتر نمودن آن صورت می گیرد کافی نیست. شبکه نسل پنجم جدای از پوشش محدودی که دارد حالا به خاطر شیوع کرونا ویروس با سرعت کمتری نیز گسترش می یابد.

از سوی دیگر، گوشی هایی که از این تکنولوژی پشتیبانی می کنند مرتبا بیشتر و بیشتر می شوند اما قیمت آنها نیز پیوسته افزایش می یابد؛ حال آنکه برای فراگیر شدن 5G ضروریست که دسترسی کاربران به این گوشی ها سهولت پیدا کند و این دقیقا همان هدفی است که شرکت چینی ZTE با معرفی نسخه 5G اکسون - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمستان استان مازندران - 11 قصد تحققش را دارد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمستان استان مازندران

زد تی ای اکسون 11 بر خلاف نسخه های قبلی اش در زمره گوشی های پریمیوم قرار نمی گیرد. این - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمستان استان مازندران - محصول بیشتر یک گوشی میان رده است که از چیپست جدید اسنپدراگون 765G بهره می گیرد و در قالب دو نسخه با رم های ۶ و ۸ و حافظه های - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمستان استان مازندران - داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می شود.

زد تی ای اکسون 11 همچنین به یک نمایشگر ۶.۴۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی مجهز شده است و طبق ادعای شرکت سازنده اش به خاطر بهره - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمستان استان مازندران - گیری از دوربین اصلی چهارگانه اش با ترکیب حسگرهای ۶۴ مگاپیکسلی سوپر اچ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمستان استان مازندران - دی، ۸ مگاپیکسلی واید، دو مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج گزینه ای ایده آل برای وی لاگرها (ضبط ویدیو و انتشار در شبکه های اجتماعی) به شمار می رود. البته از آنجایی که اغلب وی لاگرها از دوربین جلویی برای تهیه محتوای خود استفاده می کنند کمپانی زد تی ای یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی سلفی را هم برای این گوشی در نظر گرفته که درون بریدگی قطره ای شکل جلوی نمایشگر تعبیه شده است.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمستان استان مازندران

قیمت حدودی تعیین شده برای این گوشی 5G برابر با ۴۲۰ دلار است و انتظار نمی رود که به این زودی ها به خارج از بازار چین راه پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone