🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18416.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

توییتر با کمک کاربران توییت‌های شامل اطلاعات غلط را برچسب‌گذاری می‌کند

توییتر از برنامه جدید خود برای مبارزه با پخش اطلاعات نادرست رونمایی کرد. این برنامه مشابه آنچه در ویکی‌پدیا دیده می‌شود به کاربران اجازه برچسب گذاری توییت‌های گمراه کننده را می‌دهد. این برنامه «بِردواچ» (Birdwatch) ...

توییتر از برنامه جدید خود برای مبارزه با پخش اطلاعات نادرست رونمایی کرد. این برنامه مشابه آنچه در ویکی‌پدیا دیده می‌شود به کاربران اجازه برچسب گذاری توییت‌های گمراه کننده را می‌دهد.

این برنامه «بِردواچ» (Birdwatch) نام داشته و به کاربران اجازه راستی آزمایی (Fact Checking) توییت‌ها - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - را می‌دهد. این برنامه به شکل آزمایشی در ایالات متحده و فقط با حضور - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - هزار کاربر شروع شده اما قرار است در نهایت به کاربران اجازه اضافه کردن یادداشت یا برچسب به توییت‌ها را بدهد.

در حال حاضر در فاز آزمایشی این طرح شرکت کنندگان می‌توانند به توییت‌های - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - انفرادی یادداشت اضافه کنند، البته این یادداشت‌ها در توییتر نشان داده نشده و در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - قسمتی جداگانه مخصوص بردواچ نمایش داده خواهند شد. علاوه بر این کاربران مشارکت کننده در طرح می‌توانند به یادداشت‌های اضافه شده امتیاز دهند. در تصویر زیر نحوه نمایش - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - یادداشت‌های اضافه شده به توییت را مشاهده می‌کنید:

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل

«کیث کولمن» (Keith Coleman)، نایب رییس محصول در توییتر با انتشار بیانیه‌ای گفت: «بردواچ به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعاتی که فکر می‌کنند نادرست یا غلط است را شناسایی کرده و با اضافه کردن یادداشت اطلاعات مفیدی به پست اضافه کنند.» بردواچ ابتدا به شکل مستقل از توییتر فعالیت خواهد کرد اما - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - هدف نهایی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - به گفته کولمن این است که یادداشت‌ها مستقیماً در توییتر برای تمام کاربران نمایش داده شوند.

توییتر این قابلیت را به دنبال حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی کرده است که در طی آن میزان انتشار - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - اطلاعات نادرست سیاسی به ویژه از سوی ترامپ به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرد. توییتر سرانجام در اقدامی جنجال برانگیز پروفایل رییس جمهور سابق آمریکا را بست.

توییتر می‌افزاید که در مورد اثربخشی بردواچ با بیش از ۱۰۰ نفر فعال در حوزه سیاست مشورت کرده که بیشتر آنها گفته‌اند این قابلیت اطلاعات مفید در فهم ادعاهای مطرح شده در توییت‌ها ارائه می‌کند. این شبکه اجتماعی اعتراف می‌کند که کمک گرفتن از کاربران - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - برای راستی آزمایی توییت‌ها چالش‌های خود را داشته و احتمال دستکاری و سواستفاده را بوجود می‌آورد، به همین دلیل در برنامه آزمایشی روی این موضوع تمرکز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر روزمهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ آیا سمت روستای علی اباد خلخال اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در روستای علی اباد شهر خلخال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone