🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  4. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  5. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18417.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی به سگ رباتیک Koda برای درک احساسات انسانی کمک می‌کند

سگ رباتیک Koda از نوعی هوش مصنوعی با زیرساخت غیرمتمرکز بلاک‌چین استفاده می‌کند و می‌تواند احساسات انسان‌ها را به خوبی دریافت کرده و به آن‌ها پاسخ دهد. برخلاف سایر سگ‌های رباتیک که تاکنون ساخته شده‌اند، ...

سگ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - رباتیک Koda از نوعی هوش مصنوعی با زیرساخت غیرمتمرکز بلاک‌چین استفاده می‌کند و - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌تواند احساسات انسان‌ها را به خوبی دریافت کرده و به آن‌ها پاسخ دهد.

برخلاف سایر سگ‌های رباتیک که تاکنون ساخته شده‌اند، این نمونه با هدف تعامل اجتماعی با صاحبان خود ساخته شده‌ است. هوش مصنوعی استفاده شده در این ربات، به آن کمک می‌کند تا احساسات متفاوت انسان‌ها مانند غم، شادی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - یا هیجان را حس کند و با گذشت زمان بتواند به شیوه‌ای مناسب به احساسات انسان‌ها پاسخ دهد.

این سگ رباتیک باهوش، به لطف زیرساخت غیرمتمرکز هوش مصنوعی مجهز به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - فناوری بلاک‌چین می‌تواند به عنوان یک سگ راهنما یا محافظ همراه شما باشد. ویدیو تبلیغاتی رسمی که از سگ رباتیک کودا منتشر شده، مشخص می‌کند که این ربات با استفاده از زیرساخت‌های خود می‌تواند مشکلات پیچیده را پردازش کند و حتی مهارت‌های - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - جدیدی یاد بگیرد. فناوری بلاک‌چین استفاده شده در سگ ربات کودا دسترسی به داده‌های آن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - را غیرممکن می‌کند و تضمین کننده‌ی اطلاعات خصوصی این ربات است.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی

سگ ربات کودا به دوربین‌های عمق دار سه بعدی مجهز است که در جلو، عقب و هر طرف بدن این ربات قرار دارند. به علاوه در جلوی این ربات یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد که با استفاده از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - آن می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت بالا بگیرد.

سر و دم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - این ربات کاملا کاربردی بوده و از ۱۴ موتور با نیروی چرخشی بالا و دو موتور بر روی گردن برای انجام حرکاتی شبیه به حیوانات - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - استفاده می‌کند. همچنین این سگ دارای یک صفحه نمایش با وضوح بالا، چندین سنسور - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - و آرایه میکروفونی با دقت ۹۷% برای تشخیص اثر صدا است.

«اما راسل» مدیر عامل Koda در بیانیه‌ای این سگ رباتیک را «یک حیوان خانگی هنری» توصیف کرد. او در ادامه گفت: «کسانی که این فرصت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - را دارند تا صاحب این سگ رباتیک شوند، قادر خواهند بود تا همراه با تکامل آن از یک توله - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - سگ به سگ رباتیک با هوش - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - و یک ابر رایانه، هوش مصنوعی غیرمتمرکز آن را مشاهده کنند.»

سگ رباتیک کودا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - نه تنها یک همراه جالب به نظر می‌آید بلکه از ربات Boston Dynamics Spot - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - Mini که با قیمت ۷۵ هزار دلار عرضه شده کمی ارزان‌تر خواهد بود. محدوده قیمت این سگ ربات بین ۴۵ تا ۵۵ هزار دلار خواهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone