🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  4. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  5. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18421.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

۵ نکته‌ای که باید در مورد هلیکوپتر مریخ بدانید

کاوشگر «استقامت» (Perseverance) حدوداً سه هفته دیگر به مریخ خواهد رسید و عصر جدیدی را در اکتشاف سیاره سرخ آغاز خواهد کرد. البته این ربات چهار چرخ ۲.۷ میلیارد دلاری تنها نبوده و یک هلیکوپتر ...

کاوشگر «استقامت» (Perseverance) حدوداً سه هفته دیگر به مریخ خواهد رسید و عصر جدیدی را در اکتشاف سیاره سرخ آغاز خواهد کرد. البته این ربات چهار چرخ ۲.۷ میلیارد دلاری تنها نبوده و یک هلیکوپتر کوچک را هم همراه خود به چهارمین سیاره منظومه شمسی می‌برد.

«نبوغ» (Ingenuity) هلیکوپتری سبک، کوچک و دو ملخه است که هر کدام از آنها از فیبر کربن بسیار مقاوم ساخته شده‌اند. ملخ‌های این بالگرد خلاف جهت یکدیگر و با سرعت ۲۴۰۰ دور بر دقیقه گردش می‌کنند که بسیار بیشتر از هلیکوپترهای سرنشین‌دار است.

اما علت چرخش ملخ‌ها با چنین سرعت بالایی چیست و چرا نبوغ اینقدر سبک وزن است؟ آنطور که ناسا می‌گوید، مقصر اصلی اتمسفر فوق العاده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - رقیق بهرام است. هوای سیاره سرخ بسیار کمتر از زمین است به همین دلیل این ربات کوچک و هر وسیله نقلیه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - هوایی دیگر به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - روتورهای بسیار پرسرعت نیاز دارند تا نیروی برآر (Lift) کافی برای بلند شدن از سطح مریخ ایجاد شود.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سنقر استان کردستان

اگر مأموریت نبوغ موفقیت آمیز باشد، رویکرد بشر از اکتشاف مریخ را دگرگون خواهد کرد. محققان - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - تاکنون - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - از کاوشگرهای زمینی کند برای مطالعه سطح بهرام استفاده می‌کردند، ولی اگر نبوغ بتواند در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - برابر محیط خشن سطح مریخ دوام بیاورد در مأموریت‌های آینده از فناوری‌های هوایی بیشتر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - استفاده خواهد شد.

در وب سایت ناسا نکات جالبی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - در مورد نبوغ منتشر شده که خواندن آنها پیش از فرودش بر سطح مریخ خالی از لطف نخواهد بود:

  • برای اولین بار فناوری پرواز را در سیاره‌ای دیگر آزمایش می‌کند.
  • سبک و در عین حال بسیار مقاوم است. وزن این هلیکوپتر کمتر از ۴ پوند (۱.۸ کیلوگرم) است.
  • موتورهای قوی برای پرواز کردن در جو بسیار رقیق بهرام (۱ درصد جو زمین) دارد.
  • می‌تواند هر بار تا ۹۰ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - ثانیه و تا مسافت تقریباً ۳۰۰ متری و در ارتفاع ۳ تا ۴.۵ متری پرواز کند.
  • خودکار و بدون کنترل شدن توسط انسان پرواز می‌کند و باید بلند شدن، پرواز و فرود را پیش از شروع مأموریت با دریافت کمترین دستورات از زمین انجام دهد.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone