🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  2. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18399.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید اکسپریا کامپکت سونی با نمایشگر ۵.۵ اینچی از راه می‌رسد

چندین سال از ورود فبلت‌ها به بازار می‌گذرد و شرکت‌ها همچنان در حال افزایش ابعاد گوشی‌های خود هستند. پیش از محبوبیت چشمگیر این دستگاه‌های غول‌پیکر، شاهد عرضه نسخه مینی پرچمدارهای سامسونگ و همچنین اکسپریا کامپکت ...

چندین سال از ورود فبلت‌ها به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلستان استان گلستان - بازار می‌گذرد و شرکت‌ها همچنان در حال افزایش ابعاد گوشی‌های خود هستند. پیش از محبوبیت چشمگیر این دستگاه‌های غول‌پیکر، شاهد عرضه نسخه مینی پرچمدارهای سامسونگ و همچنین اکسپریا کامپکت سونی بودیم. حالا ظاهرا - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلستان استان گلستان - شرکت‌ها دوباره - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلستان استان گلستان - به دنبال ورود به این بخش از بازار هستند و پس از آیفون ۱۲ مینی، اینبار سونی می‌خواهد شانس خود را با نسل جدید اکسپریا کامپکت امتحان کند.

پرچمدارهای اخیر نمایشگرهای - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلستان استان گلستان - بزرگی دارند و نمی‌توان به راحتی با یک دست با آن‌ها کار کرد، همین موضوع موجب ورود مجدد موبایل‌های کوچکتر به بازار شده. اپل با نسل جدید آیفون SE و همچنین آیفون ۱۲ مینی در این بخش از بازار حضور دارد و سونی هم در آینده به آن می‌پیوندد. در ماه‌های اخیر شاهد انتشار اطلاعات زیادی درباره نسل آینده اکسپریا کامپکت بودیم و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلستان استان گلستان - حالا برخی مشخصات و رندرهای آن منتشر شده‌اند.

یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «OnLeaks» اخیرا اطلاعاتی درباره این محصول منتشر کرده. این گوشی سونی به نمایشگر ۵.۵ اینچی مجهز می‌شود و ابعادی برابر ۸.۹ در ۶۸.۹ در ۱۴۰ میلی‌متر دارد که اگرچه بزرگتر از آیفون ۱۲ مینی است، اما همچنان کوچکتر از اکثر پرچمدارهای بازار محسوب می‌شود.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلستان استان گلستان

سونی در سال ۲۰۱۸ آخرین گوشی کامپکت خود به نام اکسپریا XZ2 کامپکت را با نمایشگر ۵ اینچی وارد بازار کرد، بنابراین نسل جدید آن نمایشگر بزرگتری خواهد داشت.

طبق رندرهای منتشر شده، نسل آینده اکسپریا کامپکت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلستان استان گلستان - از نظر طراحی شبیه به محصولات گذشته این برند ژاپنی است و حاشیه‌های زیادی در اطراف نمایشگرش به چشم می‌خورد. این گوشی هوشمند از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلستان استان گلستان - دوربین اصلی بطور - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلستان استان گلستان - عمودی روی پنل پشتی قرار می‌گیرد.  سنسور اثر انگشت این گوشی در دکمه پاور تعبیه می‌شود.

طبق گزارش‌های گذشته، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلستان استان گلستان - این دستگاه به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی دوگانه با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. در صورتی که مشخصات دوربین صحت داشته باشند، احتمالا با یک گوشی پرچمدار مواجه نیستیم و سونی اینبار به سراغ معرفی یک گوشی بالارده با نام کامپکت می‌روند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سالمه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام روزتون بخیر 5آذر گلستان هم طرح تعویض جارو برقی الجی قدیمی به جدید دارید؟
پاسخ: بله در 5آذر شهر گلستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر بایگان نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
سایت ***** جارو برقی الجی VN-2720HRF شما را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone