🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  3. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  4. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  5. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18411.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی ساخت موبایل با نمایشگر کشویی و رول شدنی را بررسی می‌کند

پتنت جدید شیائومی موبایلی را توصیف می‌کند که نمایشگر کشویی آن علاوه بر پنهان کردن سنسورهای سلفی با خمیده شدن در فریم پایین تا روی پنل پشت و زیر ماژول دوربین کشیده شده است. بسیاری ...

پتنت جدید شیائومی موبایلی را توصیف می‌کند که نمایشگر کشویی آن علاوه بر پنهان کردن سنسورهای سلفی با خمیده شدن در فریم پایین تا روی پنل پشت و زیر ماژول دوربین کشیده شده است.

بسیاری از کاربران حفره دوربین سلفی را عاملی مزاحم در نمایشگر می‌دانند به همین دلیل شرکت‌ها با راهکارهای مختلف از جمله پنهان کردن دوربین در زیر نمایشگر، دوربین‌های پاپ آپ و نمایشگر کشویی به دنبال جلوگیری از سوراخ کردن صفحه نمایش و ارائه یک تجربه تمام صفحه هستند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرعین استان اردبیل

شیائومی می میکس - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرعین استان اردبیل - ۳ یکی از همین موبایل‌هاست که به لطف بهره مندی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرعین استان اردبیل - از مکانیزم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرعین استان اردبیل - کشویی سنسورهای - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرعین استان اردبیل - سلفی را - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرعین استان اردبیل - پنهان کرده و از نمایشگر تمام صفحه برخوردار است. حال پتنت جدید نشان می‌دهد که شیائومی قصد ترکیب کردن مکانیزم کشویی با مکانیزم رول شدنی را دارد.

این پتنت که توسط سایت LetsGoDigital - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرعین استان اردبیل - کشف شده، موبایلی با نمایشگر تمام صفحه در پنل جلو را توصیف می‌کند. نکته - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرعین استان اردبیل - جالب اینکه نمایشگر با خمیده شدن در لبه پایین تا روی پنل پشت و زیر ماژول دوربین کشیده شده است. وب سایت هلندی یاد شده شمایل احتمالی این موبایل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرعین استان اردبیل - را طراحی کرده که در ادامه مشاهده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرعین استان اردبیل - می‌کنید:

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرعین استان اردبیل

صفحه نمایش گوشی مورد بحث از مکانیزم کشویی برخوردار بوده و دو دوربین سلفی و دو سنسور اضافی تعبیه شده در حاشیه بالایی بدنه را پنهان می‌کند. کاربر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرعین استان اردبیل - می‌تواند با ضربه زدن یا استفاده از فرامین صوتی نمایشگر را پایین کشیده و از دوربین سلفی استفاده کند. نمایشگر حدود دو سوم پنل پشت را می‌پوشاند و حین پایین کشیده شدن به کمک آهنربای الکتریکی در جای خود ثابت می‌ماند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرعین استان اردبیل

شیائومی اواخر سال ۲۰۱۹ از می‌ میکس آلفا با بدنه تمام نمایشگر رونمایی کرد و ثبت این پتنت گمانه زنی‌هایی را در مورد معرفی جانشین آن بوجود آورده است. مدیرعامل شیائومی سال ۲۰۲۰ تأیید کرد که این شرکت سرگرم توسعه موبایلی جدید از سری می‌ میکس است. حال باید دید شیائومی مثل می میکس آلفا از طراحی بلندپروازانه استفاده می‌کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تابش نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ جسارتا مرکز شما طرفای روستای ورنیاب سرعین تعمیرات جارو برقی کنوود K-1 داره.
پاسخ: بله در روستای ورنیاب شهر سرعین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر کاوه نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
واقعاً خوشحالم که اینگونه تجربه خوبی رو با تعمیرچی شعبه سرعین در منزل مشتری داشتی! به نظرم رضایت مشتری نشان دهنده این هست که شرکت کار خودشو با برتری و بهترین نحو انجام داده و مشتری هم از خدماتش راضی و خوشحاله. مرسی که این تجربه رو با ما به اشتراک گذاشتی



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone