🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  5. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18404.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

این خانه ۶ متری قابل حمل تمام ویژگی‌های یک سکونتگاه همیشگی را دارد

جدیدترین خانه قابل حمل شرکت فرانسوی Baluchon تنها ۶ متر طول دارد، اما با این حال دارای اتاق خواب، حمام و دستشویی و آشپزخانه بوده و می‌توان از آن به عنوان یک سکونتگاه همیشگی برای ...

جدیدترین خانه قابل حمل شرکت فرانسوی Baluchon تنها ۶ متر طول دارد، اما با این حال دارای اتاق خواب، حمام و دستشویی و آشپزخانه بوده و می‌توان از آن به عنوان یک سکونتگاه همیشگی برای دو نفر استفاده کرد.

این خانه Tiny House Nottingham نام داشته و به لطف تعبیه چند چرخ در زیر آن با ماشین قابل حرکت دادن است. بیشتر قسمت‌ها از چوب سرو با رنگ روشن تشکیل شده که به روشنایی طبیعی داخل کمک می‌کند.

خانه مورد بحث عایق‌بندی از ترکیب پارچه کتان، پنبه و کنف استفاده کرده و برق خود را از سیستم برق مشابه خودروهای کاروان (RV) تأمین می‌کند. چیدمان داخلی مینیمال و ساده بوده و اتاق زیرشیروانی آن دارای پنجره سقفی است که به کاربر اجازه تماشای ستارگان پیش از به خواب رفتن را می‌دهد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان

کاربر با وارد شدن به درون خانه خود را در اتاق پذیرایی می‌بیند که در یک سمت آن محلی دارای تخت، پنجره بزرگ، کتابخانه و یک دراور تعبیه شده است. در همین قسمت یک میز کوچک و یک اجاق هیزمی برای آماده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان - کردن چای یا قهوه و همچنین یک بخاری الکتریکی به چشم می‌خورد.

در طرف دیگر آشپزخانه قرار گرفته که همانند بیشتر خانه‌های فرانسوی ساز مشابه دارای کمترین میزان لوازم آشپزخانه است. در این‌ بخش یک اجاق گازی دو شعله ساده، سینک، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان - یخچال، ماشین لباسشویی و خشک کن و چند کابینت کوچک به چشم می‌خورند. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان - در همین قسمت دستشویی و حمام نیز قرار گرفته - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان - است.

یکی از ویژگی‌های جالب توجه این خانه اتاق زیرشیروانی آن است که از طریق یک راه پله باریک که نقش کمد را بازی می‌کند قابل دسترسی است. فضای سر در این اتاق محدود است ولی دارای یک پنجره سقفی بزرگ است که به گفته سازنده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان - برای تماشای ستاره‌ها پیش از به خواب رفتن تعبیه شده است.

قیمت Tiny House Nottingham فاش نشده اما محصولات مشابه شرکت Baluchon در حدود ۷۲ هزار دلار - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان - قیمت داشته‌اند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان  تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چناران استان خراسان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone